رفتن به مطلب

سقوط مرگبار جرثقیل در پالایشگاه تهران


ارسال های توصیه شده

بر اثر سقوط ناگهانی بار جرثقیل در محل اجرای طرح توسعه پالایشگاه تهران یک نفر از مهندسان شرکت پیمانکاری این طرح در دم جان سپرد و یک مهندس دیگر نیز در راه بیمارستان فوت کرد.

 

 

شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران از تشکیل گروه ویژه برای بررسی علت حادثه پالایشگاه تهران خبر داد که منجر به کشته و زخمی شدن چهار نفر شد.

 

مدیر روابط عمومی شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران گفت : بررسی های اولیه نشان می دهد بر اثر سقوط ناگهانی بار جرثقیل در محل اجرای طرح توسعه پالایشگاه تهران یک نفر از مهندسان شرکت پیمانکاری این طرح در دم جان سپرد و یک مهندس دیگر نیز در راه بیمارستان فوت کرد.

حسینی افزود : در این حادثه که ساعت حدود 15 و 30 دقیقه امروز روی داد، دو نفر دیگر از کارکنان شرکت پیمانکاری طرح توسعه پالایشگاه تهران نیز زخمی شدند. وی با بیان اینکه علت بروز این حادثه در دست بررسی است ، افزود : البته بررسی های اولیه نشان می دهد نکات ایمنی در حمل تجهیزات طرح توسعه این پالایشگاه رعایت شده است.

طرح بهینه سازی فرایند و بهبود کیفیت فراوردهای نفتی پالایشگاه شهید تند گویان تهران با نظارت شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران به یک شرکت پیمانکاری سپرده شده است و مصدومان این حادثه نیز از کارکنان این شرکت هستند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...