رفتن به مطلب

AV-Test، بهترین نرم افزارهای ضدویروس را معرفی کرد


ارسال های توصیه شده

ايتنا- AV-Test، مشهورترین مرکز مستقل ارزیابی نرم افزارهای امنیتی، نتایج جدیدترین بررسی های مقایسه ای خود را منتشر کرد.

در این بررسی ها که به مدت 3 ماه متوالی از آوریل تا ژوئن سال جاری میلادی ادامه داشته است، قدرت، سرعت و قابلیت 19 نرم افزار ضدویروس در کشف و پاکسازی تهدیدهای امنیتی بسیار جدید مورد ارزیابی قرار گرفته است.

این درحالیست که بنا بر اعلام Av-Test، چهار نرم افزار ضدویروس که در میان آنها نام دو شرکت امنیتی بسیار مشهور نیز به چشم می خورد، موفق به دریافت گواهی کیفیت استاندار¬د نرم افزارهای امنیتی نشدند.

بر اساس اعلام AV-Test، ارزیابی جدید در محیط Windows 7 و در سه حوزه محافظت از رایانه ها در برابر ویروس های بسیار جدید، کشف و پاکسازی کدهای مخرب با عملکرد نامحسوس (نظیر روتکیت ها) و نیز سرعت و دقت عملکرد ویروس یابی انجام گرفته است.

نتایج بررسی های انجام شده نشان می دهد که در مجموع، نرم افزارهایی از شرکتPanda Security ، Symantec و Kaspersky به عنوان بهترین برنامه های ضدویروس در حفاظت از رایانه ها انتخاب شده اند. هر سه این نرم افزارها موفق شدند تا بالاترین امتیاز را در سرجمع فرایندهای ارزیابی بدست آورند.

اما نتایج تفکیکی این ارزیابی، بیانگر این هستند که نرم افزارهای مختلف در حوزه های مختلف بررسی، امتیازهای گوناگونی را بدست آورده اند؛ به نحوی که هر کدام از آنها در بخشی خاص بهترین عملکرد را داشته اند.

بر این اساس و در حوزه حفاظت از رایانه ها در برابر ویروس های جدید، نرم افزارهایی از شرکت Symantec ، Panda Security وAVG هر کدام با کسب 5.5 امتیاز به عنوان بهترین برنامه های ضد ویروس معرفی شده اند.

در حوزه کشف و پاکسازی کدهای مخرب پنهان و نامحسوس نیز شرکت های Panda Security ،Avira Antivir و Kaspersky عنوان بهترین و موثرترین نرم افزارها را به خود اختصاص دادند. در این بین محصولات امنیتی شرکت های BitDefender ، F-Secure و Microsoft نیز موفق شدند تا از طریق کسب بهترین امتیازها در حوزه سرعت عملکرد و پایین بودن تعداد خطا در ردیابی ویروس ها، به عنوان نرم افزارهای مطرح ضدویروس معرفی شوند.

نتایج کامل بررسی های جدید AV-Test را در وب سایت این سازمان بخوانید:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...