رفتن به مطلب

گوشی +htc evo 4g رسما معرفی شد


ارسال های توصیه شده

attachment.php?attachmentid=580376&stc=1&d=1308927266

چند روز قبل تصویر ویدیویی جدیدی روی اینترنت منتشر شد که گوشی هوشمند EVO 3D شرکت HTC را در شبکه مخابراتی اسپپرینت نشان می‌داد. اما هم‌اکنون با گذشت چند روز از منتشر شدن این تصاویر، گوشی مذکور هم‌اکنون به صورت رسمی با نام EVO 4G+ معرفی شده است.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) تاکنون تمام اخبار و شایعات منتشر شده در مورد این محصول با نام EVO 3D منتشر شده بود. تنها تفاوتی که بین EVO 3D و گوشی EVO 4G+ وجود دارد، عدم توانایی این محصول در نمایش تصاویر به صورت سه‌بعدی و نداشتن دو دوربین دیجیتالی مجزا است.

 

این گوشی هوشمند جدید شامل نمایشگر لمسی 3/4 اینچی می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت qHD به نمایش درمی‌آیند. برای این محصول دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که می‌تواند تصاویر را با کیفیت 1080 پیکسلی HD در خود ذخیره کند.

 

روی این گوشی پردازنده دوهسته‌ای 2/1 گیگاهرتزی Snapdragon و یک گیگابایت رم نصب شده است و کاربر به کمک آن می‌تواند از مزایای شبکه مخابراتی 4G بهره‌مند شود.

 

گوشی هوشمند EVO 4G+ از نظر شکل ظاهری دقیقا شبیه به EVO 3D طراحی شده است و شاتر بزرگ دوربین نیز در کنار آن خودنمایی می‌کند. این گوشی همچنین شامل باتری 1730mAh نیز می شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...