رفتن به مطلب

همسطح سازی کف اتوبوس با جداول خیابان


ارسال های توصیه شده

ضرورت به کار گیری سیستم های حمل و نقل عمومی کارآمد با قابلیت دسترسی بیشتر، موضوعی است که شهرهای بزرگ جهان فوق العاده بر آن تأکید می ورزند تا از این طریق استفاده از خودروهای شخصی را کاهش داده و در نتیجه استفاده از خودروهای شخصی را کاهش داده و در نتیجه ترافیک کمتری را شاهد باشند. در طراحی سنتی ایستگاه های اتوبوس، روانی ترافیک بیشتر از راحتی مسافران مورد نظر بود. اما در طراحی مدرن تلاش می شود تا موقعیت و فاصله بین اتوبوس و ایستگاه بهبود یابد. سیستم اتوبوس های همسطح با جداول خیابان به حل این مشکل کمک می کند. توسعه این فناوری در پنج سال اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است.

ساخت اتوبوس های مذکور یک نوآوری مهم محسوب می شود. سوار شدن به این نوع اتوبوس ها برای مسافرانی که از ویلچر استفاده می کنند یا افرادی که کالسکه کودکشان را حمل می کنند فوق العاده آسان است. هم اکنون در شهرهای مختلف انگلیس از جمله بیرمنگام، لیورپول، لندن، نورث هامپتون و نورویچ روش های مختلف ساخت ایستگاه های اتوبوس قابل دسترسی عموم مورد آزمایش قرار می گیرد.

 

دانلود مقاله

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...