رفتن به مطلب

صعده آنلاين: شيعيان الحوثي تا کنون76 تانک سعودي ها را منهدم کرده اند


ارسال های توصیه شده

04/11/1388

کد خبر : 915144

منبع : خبرگزاری ایرنا

 

dvoy9h9nbk7ze6bwayex.jpg

صعده آنلاين: شيعيان الحوثي تا کنون76 تانک سعودي ها را منهدم کرده اند

تهران - پايگاه اطلاع رساني صعده آنلاين روز يکشنبه نوشت: شيعيان الحوثي از شروع درگيريها با عربستان تا کنون 76 تانک و نفربر سعودي ها را منهدم کرده اند.

به گزارش گروه اخبار صوتي و تصويري ايرنا، صعده آنلاين افزود: در بيانيه اي که از سوي دفتر "عبدالملک الحوثي" منتشر شده آمده است، نيروهاي عربستان روز گذشته (يکشنبه) 15 بار مناطقي در استان صعده را بمباران کردند که در نتيجه آن 34 تن شهيد شدند که بيشتر آنان از کودکان و زنان مي باشند.

بيانيه دفتر الحوثي مي افزايد که شيعيان الحوثي توانستند در پاسگاه الجابري يک تانک از نوع آمريکايي را منهدم نمايند که به اين ترتيب از زمان شروع درگيريها تا کنون 76 تانک و نفر برهاي نظامي عربستان منهدم شده است

بر پايه اين گزارش، روستاي المبنى و منطقه الظاهر در استان الجوف ، پاسگاه الجابري، منطقه برکان ، شهرستان رازح، روستاي الرجو از جمله مناطقي است که هدف بمبارانهاي نيروهاي سعودي قرار گرفته است.

در ادامه اين بيانيه آمده است که پاسگاه الجابري با بيش از 20 موشک هدف قرار گرفت و بيش 350 موشک و خمپاره بر مناطق کوههاي المدود، پاسگاه الجابري، و منطقه المجدعة، الصافية، و شهرستان الملاحيط، و منطقه الحصامة شليک شد.

dvoy9h9nbk7ze6bwayex.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...