رفتن به مطلب

سرلشکر صفوي: حمايت آمريکا از اشرار موجب ايجاد ناامني در منطقه شده است


ارسال های توصیه شده

04/11/1388

کد خبر : 915494

منبع : خبرگزاری ایرنا

 

2qslq8v88rw9zgxd9dct.jpg

 

سرلشکر صفوي:

حمايت آمريکا از اشرار موجب ايجاد ناامني در منطقه شده است

 

دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم کل قوا گفت: حمايت آمريکا از اشرار مزدور موجب ايجاد ناامني در منطقه شده است.

 

 

به گزارش روز يکشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، سردار سرلشکر "سيد يحيي صفوي" در جمع معتمدان، سران طوايف و ريش سفيدان شهرستان‌هاي شمال استان سيستان و بلوچستان اظهار داشت: تامين رفاه و آسايش و پيشرفت همراه با ايجاد عدالت يکي از مهم‌ترين وظيفه‌هايي است که بر عهده قشرهاي مختلف جامعه به ويژه معتمدان و سران طوايف است.

وي افزود: ناتواني دولت‌هاي دو کشور همسايه سبب ايجاد ناامني در مرزهاي مشترک اين کشورها با خاک جمهوري اسلامي ايران شده است.

وي افزود: عدم توانايي و تسلط دولت‌هاي پاکستان و افغانستان بر مرزهايشان و نيز حمايت آمريکا از اشرار مزدور، ناامني‌هايي را در منطقه ايجاد مي‌کند که بايد مراقب توطئه‌ها و ترفندهاي دشمنان بود.

دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: تامين امنيت در جنوب شرق کشور يکي از ماموريت‌هاي سپاه پاسداران است.

سرلشکر صفوي تصريح کرد: امنيت پايدار در استان مرزي سيستان و بلوچستان زمينه‌ساز بستري براي رفاه و آرامش و همچنين توسعه و سازندگي بوده و ضروري است از هرگونه عامل تفرقه که خواسته دشمنان اسلام و نظام است، دوري کنيم و همواره با اتحاد و يکپارچگي که در منطقه وجود دارد براي عمران و پيشرفت بيشتر منطقه تلاش کنيم.

حجت‌الاسلام سيد کاظم طباطبايي امام جمعه و حسين کيخا فرماندار زابل هم در اين جلسه، اقدامات انجام شده در بخش‌هاي مختلف عمراني به ويژه توسعه فرهنگ و آموزش عالي را در اين منطقه بسيار چشمگير توصيف کردند.

سرهنگ پاسدار محمد ناظري فرمانده ناحيه مقاومت بسيج و ميربها نماينده معتمدان شمال استان هم آمادگي نيروهاي بسيجي و سران طوايف را در پاسداري از ارزش‌هاي والاي نظام اسلامي و اطاعت کامل از فرامين ولايت فقيه اعلام کردند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...