رفتن به مطلب

درمنامه انجام شد؛ دیدار هیئت نظامی ایران با فرمانده نیروی دفاع بحرین/ تاکید طرفین بر ثبات منطقه


ارسال های توصیه شده

04/11/1388

کد خبر : ندارد

منبع : خبرگزاری مهر

 

***خبر فاقد تصویر***

 

درمنامه انجام شد؛

دیدار هیئت نظامی ایران با فرمانده نیروی دفاع بحرین/ تاکید طرفین بر ثبات منطقه

 

هیئت ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نمایشگاهی به بحرین سفر کرده با فرمانده کل نیروی دفاع این کشور دیدار کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، هیئت ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ریاست دریادار پاسدار علی اکبر خراطیان که به دعوت بحرین جهت بازدید از نمایشگاه بین المللی هوایی این کشور در منامه بسر می برد امروز (یکشنبه 4/11/88) با سپهبد شیخ خلیفه بن احمد آل خلیفه فرمانده کل نیروی دفاع بحرین دیدار و گفتگو نمود.

 

دریادارخراطیان با تبریک برگزاری موفق نمایشگاه بین المللی هوایی به فرمانده کل نیروی دفاع بحرین گفت: برگزاری مانور هوایی بویژه مانور آکروجت انجام شده توسط برخی کشورهای مسلمان منطقه، تحولی نوین در توسعه و تواناییهای منطقه بشمار می رود و موجب خرسندی است.

خراطیان با اشاره به پیشرفتهای جمهوری اسلامی ایران در زمینه های علمی و پژوهشی و ازجمله دستاوردهای دفاعی، این پیشرفتها را در خدمت منطقه و صلح و ثبات آن دانست و با ابلاغ پیام دوستی و برادری جمهوری اسلامی ایران بر سیاست تعامل سازنده، همکاری و گفتگو بعنوان بهترین راه حل مشکلات و رفع سوء تفاهمات و القائات دشمنان منطقه تاکید کرد.

وی همچنین افزود جمهوری اسلامی ایران با توجه به تجربه تلخ خود از اهداف و برنامه های دشمنان منطقه، در شرایط دفاعی کاملا مناسبی قرار دارد و با قاطعیت عمل می نماید.

 

فرمانده کل نیروی دفاع بحرین ضمن ابراز خرسندی از حضور هیئت ایرانی در اولین نمایشگاه بین المللی هوایی بحرین، روابط دو کشور را بر پایه همکاری و دوستی توصیف نمود و ضرورت توجه به تقویت و پیشرفت روابط را مورد اشاره قرار داد.

سپهبد شیخ خلیفه بن احمد آل خلیفه برنامه صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران را مورد حمایت کشورش دانست و بر حق تمامی کشورهای منطقه دردستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای و صلح و ثبات واستقرار درمنطقه تاکید نمود. وی در این دیدار، بر ضرورت گسترش و تقویت همکاریها بین دو کشور دوست و برادر تاکید و همکاریهای منطقه ای را به نفع دو کشور و منطقه دانست.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...