Astraea 25354 ارسال شده در 18 شهریور، 2011 در روزگاران قدیم انسانها بسیار به هم ظلم کردند و سیاهی و تباهی به نهایت خود رسید .تا اینکه کتیبه ای از سوی پروردگارشان بر آنان نازل شد ! ده فرمان : 1- هیچ انسانی ، انسان دیگر را نکُشد . 2- هیچ انسانی ، به انسان دیگر تجاوز نکند . 3- هیچ انسانی ، به انسان دیگر دروغ نگوید . 4- هیچ انسانی ، به انسان دیگر تهمت نزند . 5- هیچ انسانی ، از انسان دیگر غیبت نکند . 6- هیچ انسانی ، مال انسان دیگر را نخورد . 7- هیچ انسانی ، به انسان دیگر زور نگوید . 8- هیچ انسانی ، بر انسان دیگر برتری نجوید . 9- هیچ انسانی ، در کار انسان دیگر تجسس نکند . 10- هیچ انسانی ، انسان دیگر را نپرستد ! پس از آن سالیان سختی بر شیطان و همدستانش گذشت ،تا اینکه روزی شیطان ، چاره ای اندیشید . او گفت :ای دوستان ، کلمه ای یافته ام که بسیار از او بیزارم اما به زودی با افزودن تنها همین یک کلمه به ده فرمان ، همه چیز را به سود خودمان ، تغییر خواهم دادو ده فرمان چنین شد : 1- هیچ انسانی ، انسان مؤمن دیگر را نکُشد . 2- هیچ انسانی ، به انسان مؤمن دیگر تجاوز نکند . 3- هیچ انسانی ، به انسان مؤمن دیگر دروغ نگوید . 4- هیچ انسانی ، به انسان مؤمن دیگر تهمت نزند . 5- هیچ انسانی ، از انسان مؤمن دیگر غیبت نکند . 6- هیچ انسانی ، مال انسان مؤمن دیگر را نخورد . 7- هیچ انسانی ، به انسان مؤمن دیگر زور نگوید . 8- هیچ انسانی ، بر انسان مؤمن دیگر برتری نجوید . 9- هیچ انسانی ، در کار انسان مؤمن دیگر تجسس نکند . 10- هیچ انسانی ، انسان دیگر را نپرستد ! مگر اینکه بسیار مؤمن باشد ! حالا بهتره یا قبلا؟؟؟اصلا مومن کیه؟بقیه چی؟؟؟شیطان کی بود این وسط؟ 6
Avenger 19334 ارسال شده در 18 شهریور، 2011 به نظر من 10 فرمان اول خیلی بهتره چون ادم نمیتونه درباره دین کسی نظر بده که خوبه یا بده هرکسی دوین و عقیدش محترمه 2
HaMeD-GibsoN 1859 ارسال شده در 18 شهریور، 2011 نقاب از چهرهها بردارید شیطان صورت زیبا و سیرت زشتی داره به ایزد پناه میبرم از گزند ابلیس رانده شده 4
El Roman 31720 ارسال شده در 18 شهریور، 2011 این تایپیک رو اول ابولفضل زده بود ، بعد من زدم پاک کردن ، بعد تو زدی http://www.noandishaan.com/forums/showthread.php?t=55746&page=3&highlight=%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86 1
persian_land 1035 ارسال شده در 18 شهریور، 2011 ...تو 10 فرمانش موندیم هنوززززززززززززززززز.....:icon_pf (34): 1
b-d 2058 ارسال شده در 18 شهریور، 2011 با حفظ حرمت تایپیک ولی باید عرض کنم اون 10 تا کلا برعکسش در ایران اجراء میشه 1
anvil 5769 ارسال شده در 18 شهریور، 2011 اولی بهتره کلمه مومن توطئه شیطان بود برای تحریف و نقص شان انسانیت و توجیه جنایت. 1
Astraea 25354 مالک ارسال شده در 18 شهریور، 2011 این تایپیک رو اول ابولفضل زده بود ، بعد من زدم پاک کردن ، بعد تو زدی http://www.noandishaan.com/forums/showthread.php?t=55746&page=3&highlight=%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86 جدی؟؟من ندیدم...:ws44:سپاس از شما و سایر دوستان....:icon_gol:حالا که زدم دیگه....پاکش نکنیدا!!!!
Avenger 19334 ارسال شده در 18 شهریور، 2011 http://www.noandishaan.com/forums/showthread.php?t=58247 2
ارسال های توصیه شده