رفتن به مطلب

اندر حکایت جمع کردن دایره زندگی


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

سیلام

 

 

اول کار بگم دایره زنگی درسته نه دایره زندگی :icon_pf (34):

 

 

برو بچ از این تاپیک که بازدید کردید

 

دایره زنگی :icon_pf (34)::ws3:

 

 

امروز نشسته بودیم داشتیم نهار می خوردیم یه هو دیدیم در داره محکم کوبیده میشه

 

گفتم هی وای من اومدن ببرن :icon_pf (34):

 

یواشکی از شیشه دیدم دیدم نه مامور گازه :ws3:

 

با خیالی راحت اومیدم و مشغول خوردن نهار بودیم دیدم سر و صدا میاد :banel_smiley_52:

 

گفتم نکنه برادر های لباس شخصیه:banel_smiley_52:

 

رفتم از توی بالکن دیدم طرف داد میزه

 

ای مردم بخدا من مامور گاز هستم برا جمع اوری ماهواره نیومدم:imoksmiley:

تو رو خدا در رو باز کنید :ws28: :ws28:

 

اقا من هم دیدم داداشم در و باز نکرده (انگار بیرون بود :w16:)

 

 

رفتم در رو باز کردمimoksmiley.gif

 

ماموره اومد تو دلش خون بود :4564:

 

رفتیم یه شربتی درست کردیم براش نشستم پای درد و دلش :ws54:

 

بدبخت دلش خون بود :icon_pf (34):

 

می گفت چه گیری کردیم ماااااااااااااااااااااا :ws28:

 

می گفت از صبح بالای 200 تا خونه رفتم جمعا 15 تا خونه در هاشون رو باز کردن :w963:

 

همه فکر می کنن برا جمع اوری ماهواره ها اومدیییییم :icon_pf (34):

 

در رو باز نمی کنن :smiley (18):

 

من هم که از خنده روده بر شده بودم :ws3:

 

یه هم دردی الکی کردیم :banel_smiley_4:

 

باز بدبخت مامور خوندن قبض گاز دوباره کولبارش رو جمع کرد و رفت ببینه کیا در رو باز می کنن :ws3:

 

 

 

:persiana__hahaha: اما از این کلی حال کردم با این مردم :ws3:

  • Like 8
ارسال شده در

اتفاقا امروز هم مامور آب اومد هم گاز.اتفاقا زنگ واحد مارو زدن ما هم بی خیال همه درو باز کردیم.

  • Like 3
ارسال شده در

رو یه تیکه کاغذ می نوشتی تا اطلاع ثانویه کسی خونه نیست دایره زنگیمونم خودمون جمع کردیم

بعد میزدی پشت در باخیال راحتم ناحارتو میخوردی:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
رو یه تیکه کاغذ می نوشتی تا اطلاع ثانویه کسی خونه نیست دایره زنگیمونم خودمون جمع کردیم

بعد میزدی پشت در باخیال راحتم ناحارتو میخوردی:ws3:

 

 

:ws28: :ws28: :ws28: :ws28: :ws28: :ws28:

 

خودم بردارم شماره اب و برق و گاز رو بنویسم رو در زحمتشون دیگه ندم :icon_redface:

  • Like 1
ارسال شده در
:ws28: :ws28: :ws28: :ws28: :ws28: :ws28:

 

خودم بردارم شماره اب و برق و گاز رو بنویسم رو در زحمتشون دیگه ندم :icon_redface:

اون موقع برای دایره زنگی بیان دوباره در میزنن یا راحتتر درو میشکونن:167:

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...