M!Zare 48,037 اشتراک گذاری ارسال شده در 11 خرداد، ۱۳۹۰ See How It Flies A new spin on the perceptions, procedures, and principles of flight John S. Denker 3 نقل قول لینک به دیدگاه
M!Zare 48,037 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 خرداد، ۱۳۹۰ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 4 Lift, Thrust, Weight, and Drag برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 6 Angle of Attack Stability, Trim, and Spiral Dives برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 8 Yaw-Wise Torque Budget برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 10 Equilibrium, Stability, and Damping 11 Slips, Skids, and Snap Rolls برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 14 Cross-Country Flying برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 21 Pilot-In-Command Decisionmaking برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1 نقل قول لینک به دیدگاه
Cannibal 3,348 اشتراک گذاری ارسال شده در 11 خرداد، ۱۳۹۰ همه ی اتفاقی که میافته همونطور که تو عکس مشخصه، مربوط میشه به تغییر سرعت جریان های عبوری از بالا و پایین بال. اونی که از بالا میره ناچارا سرعتش زیاد میشه ====» فشار اونجا کم میشه(کمتر از فشار پاین بال)====» هوایی که پایین باله(و بال روشه) میخواد بیاد و انجا رو پرکنه پس بال رو به بالا میکشه. حالا ما سرعت رو افزایش میدیم تا تاثیر جاذبه رو کم کنیم و با این 2 کار، هواپیما رو به هوا بلند کردیم. 3 نقل قول لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .