رفتن به مطلب

See How It Flies


ارسال های توصیه شده

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

4 Lift, Thrust, Weight, and Drag

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

6 Angle of Attack Stability, Trim, and Spiral Dives

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

8 Yaw-Wise Torque Budget

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

10 Equilibrium, Stability, and Damping

11 Slips, Skids, and Snap Rolls

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

14 Cross-Country Flying

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

21 Pilot-In-Command Decisionmaking

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 1
لینک به دیدگاه

همه ی اتفاقی که میافته همونطور که تو عکس مشخصه، مربوط میشه به تغییر سرعت جریان های عبوری از بالا و پایین بال. اونی که از بالا میره ناچارا سرعتش زیاد میشه ====» فشار اونجا کم میشه(کمتر از فشار پاین بال)====» هوایی که پایین باله(و بال روشه) میخواد بیاد و انجا رو پرکنه پس بال رو به بالا میکشه.

حالا ما سرعت رو افزایش میدیم تا تاثیر جاذبه رو کم کنیم و با این 2 کار، هواپیما رو به هوا بلند کردیم.

  • Like 3
لینک به دیدگاه
×
×
  • اضافه کردن...