رفتن به مطلب

استفاده های جدید و جالب از فویل های آلومینیومی


afa

ارسال های توصیه شده

* صاف کننده چروک های لباس

1foil.jpg

از بین بردن چروک های پارچه های ابریشمی، پشمی و ریون که نمی توان آنها را در معرض حرارت مستقیم قرار داد، یک ورق فویل را روی میز اتو بگذارید، سپس لباس را روی آن پهن کنید. با بخار اتو به سطح لباس، حرارت از 3 الی 4 اینچ (2/54 سانتى متر) بالای تار و پود پارچه عبور می‌کند. گرمای مرطوبی که از فویل به سطح لباس می‌خورد باعث برطرف شدن چین و چروک های لباس می‌شود.

* کمک کننده در کباب پزی

2foil.jpg

برای گرم نگه داشتن کباب یک ورق فویل را روی کباب پز به مدت 10 دقیقه بگذارید تا فویل گرم شود ، سپس کبابها را بعد از پختن درون فویل بپیچید تا گرم بمانند، برای استفاده بهینه ار فویل بعد از صرف غذا میتوانید برای تمیز کزدن کباب پز از آن استفاده کنید . فویل را گلوله کنید و خاکسترهای آتش را با آن پاک کنید.

* برای واضح نشان دادن سیگنال های تلویزیون

3foil.jpg

اگر دستگاه دی وی دی تان بالای تلویزیون یا برعکس پایین تلویزیون قرار دارد، همچنین تصویر را واضح نشان نمی دهد، یک ورق فویل مابین تلویزیون و دستگاه دی وی دی تان بگذارید تا این دو را از هم جدا کند.

* جلوگیری از پاشیدن رنگ هنگام نقاشی

4foil.jpg

اگر خانه تان را نقاشی می‌کنید، برای اینکه دستگیره درها رنگی نشوند با آلومینیوم آنها را ببندید. شکل بستن فویل به شکل وسیله ای که به آن می‌بندید بستگی دارد اما با بستن فویل خیالتان راحت باشد. محکم سطح آن وسیله را می‌پوشاند تا نقاشی تان تمام شود.

* جلوگیری از سوختن شیرینی

5foil.jpg

برای اینکه از سوختن شیرینی جلوگیری کنید، فویل را دورتا دور ظرف بپیچید تا حرارت را بشکند. فویلی به طول 25 اینچ انتخاب کنید، از طرف بلندی آن، آن را سه بار تا بزنید و دور تا دور ظرف بپیچید و انتهای فویل را با گیره یا کلیپس کاغذ ببندید. در اواسط مراحل پخت شیرینی، فویل را از دور تا دور ظرف جدا کنید و بگذارید شیرینی بدون آن پخته شود.

* تمیزکننده بلور و شیشه

6foil.jpg

برای تمیز کردن ظرفهای بلور از مایع ظرفشویی و فویل که به صورت توپ در آورده اید استفاده کنید. با این کار ظرفها پس از شستن بسیار تمیز می‌شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...