رفتن به مطلب

جایزه پرچم سبز


Mohammad Aref

ارسال های توصیه شده

طرح جایزه پرچم سبز در سال 1996 به عنوان ابزاری برای پاداش دادن به بهترین فضای سبز در انگلیس مطرح شد. این طرح شیوه ای است برای تشویق دیگران به منظور دستیابی به استانداردهای بالای محیطی مشابه و تعریف ویژگی های فضاهای سبز تفریحی برتر

به دست آوردن عنوان پرچم سبز شهرت فوق العاده ای برای متولیان فضاهای سبز به ارمغان می آورد. مطبوعات و جامعه نیز در طی انجام این طرح بیش از بیش متوجه می شوند که به دست آوردن این نشان حاکی از مدیریت یک فضای سبز با کیفیت است. بدیهی است که کلیه فضاهای سبز تفاوت هایی با هم دارند و این تنوع مورد استقبال است. هر فضای سبز بایستی بر اساس ارزش های محلی و تناسبی که با پیرامون خود دارد مورد ارزیابی قرار گیرد. مراسم اعطای این جایزه سالانه است و برندگان هرسال بایستی تقاضا برای گرفتن جایزه پرچم سبز را تمدید کنند. در سراسر انگلیس صاحبان املاک، مدیران و کارکنان بسیاری از پارک ها و فضاهای سبز بی وقفه تلاش می کنند تا به این عنوان نایل آیند. مدیریت این طرح به عهده یک سازمان شهری مرتبط با کمیسیون کشاورزی و محیط زیست (CABE) است که هدف آن بهبود کیفیت زندگی مردم از طریق طراحی های مطلوب می باشد.

 

دانلود مقاله

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...