sheytonak_91 21 ارسال شده در 14 مرداد، 2011 سلام.بچه ها چندتا home work ترمو 1 دارم.می ذارم اینجا اگه بلدین جواب بدین لطفا.خیلی واجبه 2
sheytonak_91 21 مالک ارسال شده در 27 مرداد، 2011 نذاشتین پس اون موقع جواب سوالامو پیدا کردم دیگه اینجا نذاشتم:ws2: حالا چند تا سوال دیگه دارم که الان میذارم اینجا.هرکس بلده خواهش می کنم جواب بده.مرسی 2
sheytonak_91 21 مالک ارسال شده در 27 مرداد، 2011 اینا سوالامه 1-یک نفر برای افزایش بازده یک نیروگاه،پیشنهاد می کند که با کمک یک پمپ حرارتی،حرارت را از منبع انرژی بگیریم وبا افزایش دمای ان توسط پمپ،به نیروگاه وارد نماییم.نظر شما در مورد این پیشنهاد چیست؟ 2-سه موتور کارنورا در نظر بگیرید که اولی بین درجه حرارت Th و Ti،دومی بین Ti و Tc و سومی بین Th و Tc کار میکند.رابطه بین راندمان حرارتی بین این سه موتور را بیابید. 2
sheytonak_91 21 مالک ارسال شده در 28 مرداد، 2011 3-چرا یک فرایند انبساط غیر شبه تعادلی کار کمتری از یک فرایند شبه تعادلی مشابه پس می دهد؟ 4-چرا یک فرایند انقباض غیر شبه تعادلی کار ورودی بیشتری از یک فرایند شبه تعادلی مشابه،لازم دارد؟ 5-در مطالعه فرایند جوشاندن تخم مرغ،آیا آب جوشان را می توان به عنوان یک منبع انرژی حرارتی در نظر گرفت؟دلیل خود را توجیه کنید. 6-یک ظرف آب در حال گرم شدن را در نظر بگیرید.کدام حالت بازده بیشتری در حرارت دادن به آب را دارد؟دلیل خود را توجیه نمایید. الف)بوسیله قرار دادن آب روی یک گرمکن برقی ب)بوسیله قرار دادن یک المان گرمایی در داخل آب 7-یک ظرف آب در حال گرم شدن را در نظر بگیرید.کدام حالت بازده بیشتری در حرارت دادن به آب را دارد؟دلیل خود را توجیه نمایید. الف)با قرار دادن یک المان گرمایی در داخل آب ب)قرار دادن آب روی یک گرمکن 8-آیا در حالت تئوری می توان گفت که انتقال حرارت در اختلاف دمایی dT برگشت پذیر در نظر گرفته می شود؟ 1
ارسال های توصیه شده