رفتن به مطلب

مستند نمايشگاه كتاب تهران ساخته ميشود


İŞİL

ارسال های توصیه شده

خبرگزاري فارس: مستند روايي 30 دقيقه اي درباره بيست و چهارمين دوره نمايشگاه كتاب تهران ساخته ميشود.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از ستاد اطلاع رساني بيست و چهارمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران، منصور فروزش، كارگردان اين مستند گفت: در اين مجموعه سعي شده كار از ساختار گزارشي جدا شود و شكلي روايي داشته باشد.

فروزش با بيان اين كه اين مستند اولين مستندي است كه در طول برگزاري 24 دوره نمايشگاه كتاب ساخته ميشود،‏ تصريح كرد: اين مستند با محورهاي مخاطب، حوزه بين الملل و حوزه چاپ و نشر كليد خورده است.

به گفته او افراد سرشناسي مانند محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، دريادار سياري، فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران و سيد احمد خاتمي، امام جمعه موقت تهران در اين مستند حضور دارند.

فروزش با اشاره به جايگاه ويژه نمايشگاه در عرصه بين الملل بر ضرورت معرفي اين رخداد فرهنگي به زبان تصوير تاكيد و نسبت به ساخت مستندهاي روايي از اين دست به زبانهاي مختلف براي آشنايي ديگر كشورها اظهار اميدواري كرد.

به گفته كارگردان، ضبط اين مستند كه يك روز پيش از آغاز فعاليت نمايشگاه كليد خورده با پايان نمايشگاه به اتمام ميرسد.

مستند بيست و چهارمين نمايشگاه كتاب تهران با حمايت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و به سفارش خانه كتاب ساخته ميشود.

منصور فروزش كارگردان اين مجموعه تاكنون حضور در بيست و ششمين جشنواره فيلم فجر، كارگرداني قسمت هايي از مستندهاي تلويزيوني مانند مسافران خورشيد، مجموعه به سوي جنوب و... را در كارنامه خود دارد. او همچنين با فيلمهاي داستاني متعددي در جشنواره هاي بين المللي حضور داشته است.

اين مجموعه به تهيه كنندگي عليرضا سلطاني و تدوين محمد امين فروزش يك ماه پس از پايان نمايشگاه كتاب به خانه كتاب تحويل ميشود. فرزين طاهري مدير توليد و هماهنگي اين كار را به عهده دارد

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...