رفتن به مطلب

از چه نوع اینترنتی استفاده میکنید؟


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

سلام دوستان.با توجه به اینکه دوستان در این سایت زیاد میان اینترنت بر آن شدم این تاپیک رو بزنم تا ببینم دوستان از چه مدل اینترنتی استفاده میکنن؟(دیال آپ،ای دی اس ال،وایمکس یا ...)

راضی هستید از سرعتش یا نه؟از قیمتش چطور؟

از گفتگوهامون میشه به یک جمع بندی رسید که چه شرکتی از همه بهتره

  • Like 2
ارسال شده در

من خودم ای دی اس ال شاتل استفاده میکنم.سرعت 128 با 15 گیگ ترافیک قرار داد یک ساله کلا 87900 یعنی ماهی 7300.از سرعتش راضی هستم قطعی هم نداره.به طور متوسط با 17 دانلود دارم

  • Like 1
ارسال شده در
من خودم ای دی اس ال شاتل استفاده میکنم.سرعت 128 با 15 گیگ ترافیک قرار داد یک ساله کلا 87900 یعنی ماهی 7300.از سرعتش راضی هستم قطعی هم نداره.به طور متوسط با 17 دانلود دارم

 

15 گیگ یه سااااااااااااااااااااااااااااااااال(چه خوب):ws52:

ای دی اس ال-شرکت نیونت

چون زیاد دانلود میکنم متناسب با کارام شارژ ماهیانه می کنم

سرعت256

قطعی هم نداره

  • Like 2
ارسال شده در

من زیاد اهل دانلود نیستم.1 ماه گذشته تازه کلی ویندوز آپدیت کردم و دانلود شده 900 مگ!!!!

به نظر من کسی که دانلودش کمه نباید ترافیک زیادی بخره چون در این صورت علاوه بر حروم شدن ترافیک اضافی باعث حروم شدن پول هم میشود!

  • Like 1
  • 3 هفته بعد...
ارسال شده در

سلام

من دیال آپ می کنم سرعتش کمه و هزینه زیاد هم میدم

×
×
  • اضافه کردن...