رفتن به مطلب

مسلسل دستی pp-2000


ارسال های توصیه شده

مسلسل دستی PP-2000

PP-2000 از محصولات دفتر طراحی معروف (KBP) تولای روسیه می باشد. این اسلحه در سال 2004 برای نخستین بار در معرض دید عموم به نمایش درآمد ، اما پیدایش طرح آن به سال 2001 باز می گردد. PP-2000 اکنون در نیروهای اعمال قانون روسیه مورد استفاده قرار می گیرد. PP-2000 یک جنگ افزار دفاعی است که برای کارکنان غیرنظامی و همچنین برای گروه های اعمال قانون و نیروهای ویژه تکمیل شده است. این اسلحه دارای طرح فشرده و جمع و جوری است که با به حداقل رساندن شمار قطعات مورد استفاده ، باعث افزایش اطمینانپذیری ، ساده تر شدن تعمیر و نگهداری و کاهش قیمت گردیده است. این اسلحه برای شلیک گلوله های ساچمه ای 19x9 میلی متر و مهمات نفوذ کننده در زره N317 کلاس +P+ طراحی شده است. PP-2000 در حالت مسلح شده با مهمات N31 توانایی نفوذ به جلیقه ضد گلوله از نزدیک را دارد ، در حالی که از قدرت آن در برابر اهداف نرم نیز نمی کاهد. گفته می شود توانایی این اسلحه در رویارویی با اهداف نرم در مقایسه با رقبایی همچون FN P90 7/5 میلی متری و هکلر و کخ MP-7 6/4 میلی متری بسیار بیشتر است.

PP-2000 یک مسلسل دستی رفت و برگشتی است که از یک گلنگدن بسته شلیک می کند تا به نهایت دقت دست یابد. گلنگدن در اطراف بخش عقبی لوله فرو می رود ، بخش جلویی آن روی لوله قرار می گیرد و یک دسته مسلح سازی تاشونده به کنار ، روی آن نصب می شود. بدنه اسلحه از جنس پلیمر می باشد. حفاظ ماشه بزرگتر می شود و بخش جلویی آن به گونه ای است که قبضه جلویی را تشکیل می دهد.

محل قرار گیری خشاب در داخل قبضه اسلحه می باشد و یک خشاب اضافی نیز در بخش عقبی بدنه جاسازی می شود. خشاب اضافی در حالت قرار گرفته در داخل اسلحه ، به عنوان تکیه گاه شانه عمل می کند ، البته امکان نصب یک قنداق تاشونده به بغل نیز وجود دارد. برگه ناظم آتش ایمن/ شلیک ، در سمت چپ بدنه و روی پوشش بدنه قرار می گیرد. PP-2000 دارای سایت های هدفگیری ثابت است ، البته امکان نصب یک ریل اضافی پیکاتینی نیز روی پوشش بدنه وجود دارد. این اسلحه توانایی به کارگیری انواع سایت های هدفگیری فروسرخ را دارد که در درگیریهای نزدیک بسیار به تیرانداز کمک می کند. یک پایه ویژه ، نصب انواع واحدهای هدفگیری لیزری یا نوری تاکتیکی را در زیر بخش جلویی حفاظ ماشه را ممکن می سازد.

 

مشخصات فنی PP-2000

- کالیبر 9x19 لوگر/پارا

- وزن حدود 4/1 کیلوگرم

- طول ( با قنداق بسته/باز ) 582/340 میلی متر

- نرخ آتش 600 تیر در دقیقه

- گنجایش خشاب 20 تا 30 گلوله

برد کارآمد 50 تا 100 متر

fyusgqhwp73pex6w0gu6.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...