peyman sadeghian 30245 ارسال شده در 29 تیر، 2011 سلام عزیزان من همه ما کم یازیاد تجربه های تلخ وشیرینی از زندگی گرفتیم.تجربیاتی که عصاره ی زندگی ما محسوب میشه .چقدرخوبه این تجربیات رو دراختیار بقیه بذاریم تا اونهاهم بتونند ازاین تجربیات استفاده کنند ثمره اش یه دعای خیر میشه واسه راوی چون هرکی از این تجربه شما جایی توزندگی شخصی خوداستفاده کنه ازشماهم به نیکی یادمیکنه اگه کاری کردین که زندگیتون بهترشده،یاخطایی کردید که باعث شده زندگی تون تحت الشعاع قرار بگیره با عنوانش میتونید یه زندگی رو نجات بدید. چه بسا کسانی بامشکل شماروبرو باشند الان وراهنمایی شما کارگشای زندگی شخصی یا خانودگی اونها باشه. همیشه موفق وپیروز باشید متنظر خاطرات قشنگ شما هستیم بیصبرانه!!! ] 6
peyman sadeghian 30245 مالک ارسال شده در 4 مرداد، 2011 هیچوقت توزندگی مشترک زودقضاوت نکنید حتماجمله معروف هیچی اینجوری که به نظرمیادنیست روبارهاشنیده باشید.اماتاحالاازش استفاده کردید؟همیشه توی اتفاقاتی که میافته وهمسرت رومقصرمیدونی این جمله روباخودت تکرارکن وشرح واقعه رواززبان خودش بشنو.خوب گوش بده وفقط گوش بده تا صحبتش تمام بشه بعدکمی فکرکن سبک سنگین کن ببین ترازوی عقلت کدوم سمت سنگینترشده.بعدهرتصمیم میخوای بگیر. 5
afa 18504 ارسال شده در 11 مرداد، 2011 احترام به پدر و مادر رو هیچوقت فراموش نکن !!!! من موفقیت های زندگیم رو مدیون دعای خیر پدر و مادرم هستم ..... نگاه سرشار از محبت والدین ارامش رو برایم به ارمغان می آورد .... پس سعی کن فرزند صالح برایشان باشی!!! 3
afa 18504 ارسال شده در 16 مرداد، 2011 10 پند ۱- به چشمی اعتماد کن که به جای صورت به سیرت تو می نگرد... به دلی دل بسپار که جای خالی برایت داشته باشد... و دستی را بپذیر که باز شدن را بهتر از مشت شدن بلد باشد 2 - هوس بازان کسی راکه زیبا می بینند دوست دارند... اما عاشقان کسی را که دوست دارند زیبا می بینند 3- وقتی در زندگی به یک در بزرگ رسیدی نترس و نا امید نشو... چون اگه قرار بود در باز نشود جای آن دیوار می گذاشتند. 4- آنچه که هستی، هدیه خداوند است و آنچه که خواهی شد، هدیه تو به خداوند... پس بی نظیر باش 5- شریف ترین دل ها دلی است که اندیشه آزار دیگران در آن نباشد 6- بدبختی تنها در باغچه ای که خودت کاشته ای می روید 7- وقتی زندگی برایت خیلی سخت شد به یاد بیاور که دریای آرام، ناخدای قهرمان نمی سازد 8- هر اندیشه ی شایسته ای، به چهره انسان زیبائی می بخشد 9- قابل اعتماد بودن ارزشمند تر از دوست داشتنی بودن است 10- نگو: شب شده است. .. : بگو صبح در راه است 2
peyman sadeghian 30245 مالک ارسال شده در 25 مرداد، 2011 یک نکته هست که همواره درزندگی باعث بروزمشکلات میشودوآن سکوت وسخن گفتن نابجاست یادم باشد که فراموش نکنم درموردمشکلات بایدصحبت کردبیان کردتا حل شود هیچ مشکلی به خودی خود حل نمیشود پس اگرازهمسرم بدی دیدم یاببخشم وفراموش کنم یامطرح کنم تاحل شود.ازمخفی کردن ناراحتی چیزی عایدم نخواهدشد . 2
peyman sadeghian 30245 مالک ارسال شده در 24 مهر، 2011 دلخوری ها و رنجش های کوچک، گذشته های دور را یادآوری نکنید و او را وادار نکنید که به گناهش اعتراف کند و عذرخواهی نماید. 2
ارسال های توصیه شده