رفتن به مطلب

راهبرد جديد اسرائيل برای استفاده از فيس بوک


RezaMTJAME

ارسال های توصیه شده

راهبرد جديد اسرائيل برای استفاده از فيس بوک

معاون وزير امور خارجه اسرائيل در ديدار از مركز فيس بوك از مديران آن خواست تا زمينه لازم را براي افزايش حضور اسرائيل در اين شبكه اجتماعي را فراهم كنند.

11782_590.jpg

 

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
به نقل از فارس، مجله سوئدي "جوييش كرونيكل‌" در گزارشي اعلام كرد: وزارت امور خارجه اسرائيل در نظر دارد از فيس‌بوك به عنوان يك كمپين روابط عمومي بزرگ استفاده كند و اميدوار است كه بتواند با ميليون‌ها كاربر اينترنت در تماس باشد و با تحت تأثير قرار دادن آنان، تلاش رسانه‌هاي مخالفان خود را خنثي و بي‌اثر كند.

 

"دانيل آيالون"، معاون وزير امور خارجه اسرائيل در بازديدي كه هفته‌ گذشته از شعبه مركزي فيس‌بوك داشت با چندتن از مديران ارشد اين شركت ملاقات كرد. آيالون در اين ملاقات از مديران فيس‌بوك خواست تا زمينه‌هاي لازم و ممكن را براي افزايش حضور اسرائيل در پرطرفدارترين شبكه اجتماعي جهان كه بيش از 600 ميليون كاربر دارد، فراهم كنند.

 

يك مقام رسمي وزارت خارجه اسرائيل در اين خصوص اظهار كرد: ما به ‌دنبال يافتن راه‌ها و روش‌هاي گوناگون براي به‌كارگيري و حضور بيشتر در رسانه‌ها و شبكه‌هاي اجتماعي هستيم و در نهايت به اين نتيجه رسيده‌ايم كه بهترين روش براي به نمايش گذاشتن چهره رسمي اسرائيل، استفاده از فيس‌بوك است. بدين صورت كه كاربران با جستجوي واژه اسرائيل در فيس بوك با صفحه اسرائيل مواجه مي شوند.

 

*********

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...