رفتن به مطلب

انتقال رامین پرچمی به بند ۳۵۰ زندان اوین


ارسال های توصیه شده

رامین پرچمی، هنرمند سبز به بند ۳۵۰ زندان اوین منتقل شد.

 

به گزارش کلمه، این بازیگر سینما و تلویزیون که در جریان راهپیمایی ۲۵ بهمن ماه بازداشت شده بود، پس از دو ماه زندانی بودن در بند ۲۰۹ وزارت اطلاعات و سلول انفرادی چند روز پیش سرانجام به بند ۳۵۰ زندان اوین منتقل شد. بندی که اکنون بیش از ۱۷۰ زندانی حوادث پس از انتخابات را در خود جای داده است .

 

رامین پرچمی ۳۸ ساله، دارای کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد است. پرچمی علاوه بر بازیگری فیلمی کوتاهی با عنوان «راه حل» را نیز کارگردانی کرده است .

 

وی فعالیت خود را با بازی در سریال در پناه تو و فیلم سینمایی ضیافت آغاز کرد. وی همچنین مدتی سردبیر هفته*نامه فرهنگی هنری نقش*آفرینان بود.

 

از وضعیت پرونده پرچمی خبر دقیقی در دست نیست ،اما گفته می شود دلیل بازداشت او در روز ۲۵ ماه اصرار او برای ماندن در راهپیمایی بوده است ماموران لباس شخصی که او را در جمعیت شناخته بودند، بارها به او تذکر می دهند که صحنه تظاهرات را ترک کند اما او به این گفته آنها توجهی نمی کند تا سرانجام بازداشت می شود .
221775_10150164054883930_95040933929_6560595_5076842_n.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...