رفتن به مطلب

کاهش هزینه های ساخت و ساز با صنعتی سازی


ارسال های توصیه شده

نماینده مردم ایلام گفت: صنعتی سازی زمینه را برای کاهش هزینه ساخت و ساز و حمل و نقل فراهم کرده و سبب کاهش مصرف انرژی می شود.

 

 

شاپور پولادی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اثرات مثبت صنعتی سازی در ساخت مسکن سبب افزایش این امر طی چند سال اخیر شده است گفت: صنعتی سازی سبب کاهش هزینه های ساخت و ساز و نیز مصرف بهینه انرژی شده که این امر زمینه را برای ورود انبوه سازان به این صنعت فراهم کرده است.

وی ادامه داد: استفاده از سازه های سبک در ساخت کاهش مصرف مصالح سنگین در ساخت و سازها و همچنین کاهش مصرف انرژی از جمله سرمایشی و گرمایشی در میان مدت و بلند مدت سبب شده صنعتی سازی در کشور ارتقا پیدا کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه دسترسی به صنعتی سازی در همه نقاط کشور باید آسان شود افزود: نداشتن دسترسی آسان بعضی از استان ها به مصالح سبب افزایش هزینه حمل و نقل شده است که باید صنعتی سازی در تمام استان ها توسعه یابد.

نماینده مردم ایلام خاطر نشان کرد: دولت در سال جهاد اقتصادی باید با ارائه تسهیلات و کمک های بلاعوض در بخش مسکن به رشد و توسعه صنعتی سازی کمک کند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...