رفتن به مطلب

خنده دارترین فیلم های سال 2010 و 2011 + عکس


ارسال های توصیه شده

سال 2010 واقعا سال موفقیت*های بزرگ در زمینه سینمای کمدی و پرفروش بود. با تعداد زیادی از فیلم*هایی که در گیشه رکورد شکستند،* درحالیکه تعداد کمی* از آنها از نظر تاثیرگذاری روی مخاطب باشکست مواجه شدند. و حالا کسانی که در جستجوی بهترین کمدی*های سال*های 2010 و 2011 هستند، فیلم*هایی که لبخند به لب بنشاند و هرکسی را به خنده بیندازد، ما اینجا این فیلم*ها را معرفی می*کنیم. امیدوارم استفاده کنید.

 

10- وان داغ ماشین زمان

 

i258586_10.jpg

 

وان داغ ماشین زمان یکی از خنده دارترین فیلم*های 2010 با بازیگری جان کازاک، راب کوردلی، کریج رابینسون،* کلارک دوک، کله استوارت و لیزی کاپلن.

 

9- فوکرهای کوچک

 

i258587_9.jpg

 

بعد از ملاقات والدین و ملاقات فوکرها، فوکرهای کوچک سومین قسمت از این مجموعه بزرگ ترین و بامزه ترین گردش*ها آغاز می*شود، یکی از خنده دارترین فیلم*های سال 2010. بازیگران فیلم: بن استایلر، رابرت دنیرو، اوون ویلسون، تری پولو و بلایته دنر.

 

8- مگامایند

 

i258588_8.jpg

 

یک فیلم عالی در مورد بچه*ها و خانواده. مگامایند یک انیمیشن کامپیوتری کمدی بسیار خوب است که به ما داستان بیگانه فوق العاده باهوش به نام مگامایند با صداپیشگی «ویل فارل» را می*گوید که مدام با «مترو من» با صداپیشگی «براد پیت» می*جنگد و در این حین عاشق رکسانا ریچی با صداپیشگی «تینا فی» می*شود.

 

7- Easy A

 

i258589_7.jpg

 

اما استون در این کمدی تین ایجری در کنار آلیسون میچالکا و آماندا بیانس به خوبی می*درخشد. فیلم با بودجه نسبتا کمی* ساخته شد، اما یکی از جالب ترین فیلم*های 2010 بود.

 

6- مرگ در مراسم تدفین

 

i258590_6.jpg

 

مرگ در مراسم تدفین یکی از شیرین*ترین کمدی*های سال 2010 با هنرنمایی کریس راک و مارتین لاورنس در نقش برادر کریس بود. این فیلم بازسازی فیلمی* انگلیسی با همین نام بود که در سال 2007 ساخته شد.

 

5- Kick Ass

 

i258591_5.jpg

 

بترسید! چونکه Kick Ass اینجاست. اولین سوپر قهرمانی که می*خواهد به یک نفر اردنگی بزند. اما نگران نباشید Hit Girl و Big Daddy این فرد را نجات می*دهند. باید این فیلم با هنرنمایی آرون جوهانسون، Chloe Grace Moretz و نیکلاس کیج را ببینید. Kick Ass یکی از جالب توجه ترین کمدی*هاست که سکانس*های اکشن قوی ای دارد.

 

4- شوالیه و روز

 

i258592_4.jpg

 

تام کروز و کامرون دیاز، دو ستاره جذاب و موفق *هالیوود در این کمدی اکشن بازی می*کنند. شوالیه و روز یکی از پربیننده ترین و جذاب ترین فیلم*های 2011 است.

 

3- داستان اسباب بازی

 

i258593_3.jpg

 

وودی، بوز لایتیر و دوستانشان در سومین قسمت سری «داستان اسباب بازی» بازگشته اند. در این قسمت آنها با واقعیت تلخی مواجه می*شوند، صاحبشان اندی دیگر بزرگ شده و قرار است آنها را دور بریزد. تام هنکس، تیم آلن، جوان کازاک صداپیشه*های این انیمیشن هستند. پس این ترکیب کامل برای خندیدن را از دست ندهید.

 

2. موعد مقرر (Due date)

i258594_2.jpg

 

آکادمی **بازیگری رابرت داونی جونیور با ستاره کمدی Zach Galfiankis در فیلم «موعد مقرر» تیمی* تشکیل داد تا لبخند را به روی صورت تماشاگران بنشاند. فیلم داستان «پیتر هایمن» (رابرت داونی جونیور) است که با «اتان ترمیبلی» (Zach Galfiankis) احمق و اعصاب خرد کن از آتلانتا به لس آنجلس از راه جاده سفر می*کند تا خودش را به تولد اولین بچه اش برساند، چرا که او نتوانسته در لیست پرواز برای خودش جایی دست و پا کند.

 

1- بزرگسالان

 

i258595_1.jpg

 

وقتی که پای ژانر کمدی وسط می*آید آدام سندلر همیشه در صدر است. این کمدی دوست داشتنی با هنرنمایی آدام سندلر، کوین جیمز، کریس راک، راب اشنایدر و دیوید اسپید یکی از بامزه ترین فیلم های سال 2010 بود. فیلم در مورد حوادثی است که برای 5 دوست اتفاق می*افتد بعد از اینکه در سن 32 سالگی دوباره به خانواده هایشان می*پیوندند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...