رفتن به مطلب

اشنایی با شرکت کابل ابهر


ارسال های توصیه شده

شركت سیم و كابل ابهر () كه یك شركت كاملا خصوصی بوده، در سال 1992 توسط شخصی كارآفرین و مبتكر بنام مرحوم مهندس حسین كلاهی در استان زنجان كه كاملا نزدیك شهر و در دسترس شبكه وسیع خطوط راه آهن قرار داشته و از هر جهت از نظر حمل و نقل و هزینه های بندری و شهری مقرون بصرفه میباشد تاسیس گردیده است. با شروع تولید از سال 1995 و توسعه امكانات و تواناهائی كه از هر جهت وجود داشت این شركت توانست با تولید كنندگان دیگری كه جندین دهه قبل شروع به اینكار نموده بودند رقابت نموده تا جائیكه در رده یكی از بزرگترین تولیدكنندگان بی رقیب خود قرارگیرد. شركت سیم و كابل ابهر هم اكنون با در اختیار داشتن 600 نفر پرسنل مجرب شامل 60 نفر مهندس عالیرتبه بطور تمام وقت در زمینی به مساحت 68000 متر مربع مسقف و 540000 متر مربع فضای آزاد مشغول فعالیت میباشد.

این شركت در حال حاضر بزرگترین و عمده ترین تامین كننده كابلهای ویژه جهت صنایع هیدرو كاربن های ایران ( صنایع گاز و نفت ) بشمار رفته و علاوه بر تامین نیازمندی های تعداد زیادی از پروژه هائی كه شرح مختصر آنها در لیست رفرانس مشتریان داده شده است ، تعداد بیشماری از پروژه های موجود دیگر را تامین مینماید. شركت سیم و كابل ابهر با بهره گیری از مدرن ترین تجهیزات و ماشین آلات كابلسازی روز جهان و همچنین با در اختیار داشتن بهترین مهندسین با ذوق و مبتكر و همچنین مشاورین با تجربه اروپائی توانسته است بسیاری از بهترین های صنعت كابل ایران را مانند تولید كابلهای نسوز هالوژن فری كه مصرف عمده آنها بیشتر در متروی تهران و حومه بوده و همچنین كابلهائی با روكش سرب كه برای مصارف صنعت نفت و نیز كابلهای ویژه 132 كیلو ولت كه جهت توزیع برق مشهد بكار میرود را تولید نماید.شركت سیم و كابل ابهر تنها تولید كننده كابلهای داخلی بوده كه توانسته است صنعت نفت ایران و همچنین بسیاری از مراكز پتروشیمی كشور را از واردات كابلهای ویژه بی نیاز نماید. این شركت در بسیاری از پروژه های مهم اكتشاف و استخراج نفت و گاز مملكت سهم عمده ای داشته و علاوه بر این تنها شركت منحصر بفرد ایرانی میباشد كه قادر بوده است در پروژه توسعه منطقه نفت و گاز پارس جنوبی كه یكی از بزرگترین میادین نفتی جهان میباشد احتیاجات عمده فازهای 1و 2 و 3 و همچنین فازهای 4 و 5 و 6 و 7 و 8 را بنحو بسیار مطلوبی تامین نماید.امكانات و تجهیزات شركت سیم و كابل ابهر در حدی میباشد كه میتواند كابلهائی حداكثر به قطر خارجی 160 میلیمتر را تولید نماید. همچنین این شركت دارای تجهیزات و دستگاههائی میباشد كه قادر است قرقره هائی به قطر 5 متر و به وزن حداكثر 50 تن تهیه نموده كه این خود باعث میگردد تا كابلهای بیشتری از سایر تولیدكنندگان ایرانی دیگر به بازار عرضه نماید و همین امر موجب میگردد كه در هزینه های نصب و همچنین تقلیل تعداد متصل های مورد نیاز صرفه جوئی عمده ای بعمل آید.

 

ضمنا جهت مزید اطلاع یادآوری میگردد شركت سیم و كابل ابهر از سال 1997 مفتخر به اخذ گواهی ISO گردیده و با ممیزیهای انجام یافته توانسته است گواهینامه های تضمین كیفیت:2000 ISO 9001 خود را كسب نماید. امكانات و توانائیهای آزمایشگاه شركت سیم و كابل ابهر نه تنها در ایران بی رقیب و بی همتا بوده بلكه در سطح منطقه خاور میانه یكی از بی نظیرترین آزمایشگاهی میباشد كه میتواند انواع آزمایشات و تستهای روزمره را جهت اقلام ذیل بمورد اجرا قرار دهد:

 

- Partial discharge and Dielectric Loss Factor measurements up to 250 kV AC

- Impulse tests up to 1200 kV

- Alternating Voltage Test ( AC ) up to 1200 kV, Direct Voltage Test ( DC ) up to 1000 kV, Lightning Impulse Test up to 2800 kV, Switching Surge Test, Standard Impulse Test, Superimposed AC, DC Test or a combination of all three tests, Measurement of Dielectric Loss Factor, Measurement of Partial Discharges, Testing according to IEC and VDE norms and Electra recommendations ( to be commissioned by early 2004)

ولید كابلهای هادی مس و آلومینیوم تا مقطع 2000 میلیمتر و تا ولتاژ كلاس 132 كیلو ولت ( لوازم و تجهیزات مربوطه به 63 كیلو ولت و همچنین كابلهائی تا 132 كیلو ولت تحت لیسانس و با نظارت كامل شركت Brugg Cable سوئیس تولید میگردد ) ضمنا شركت سیم و كابل ابهر نماینده انحصاری Brugg Cable سوئیس جهت كابل و لوازم مربوطه تا 400 كیلو ولت در ایران و نیز كشورهای همسایه میباشد.

 

 

:ws3:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...