رفتن به مطلب

ساخت میدان شهید بهشتی به عنوان نماد کلانشهر تبریز


ارسال های توصیه شده

محمد آئینی عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در جریان بازدید از پروژه بزرگ میدان شهید بهشتی تبریزبا اعلام خبر فوق اظهارداشت : میدان شهید بهشتی تبریز اولین فضای شهری مدرن شامل فضاهای پیاده ، تفریحی و سواره است که در کشور منحصر بفرد بوده و در نوع خود اولین محسوب می شود . عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران یادآور شد میدان شهید بهشتی بخشی از طرح بزرگ تجدید ساختار تاریخی و احیای محور تاریخی – فرهنگی فرهنگی شهر تبریز شامل میدان مذکور ، مجموعه مسجد کبود و محدوده صاحب الامر با زیر بنای بالغ بر 280 هزار متربع بوده با همکاری شهرداری تبریز در دست اجرا می باشد .

به گزارش روابط عمومی شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران آئینی با اشاره به اینکه پروژه میدان شهید بهشتی شهر تبریز در نوع خود بی نظیر و در منطفه کم نظیر است افزود : در سال جاری با یاری خداوند متعال فضای میدان شهید بهشتی شهر تبریز شامل معابر و پارکینگ ها به بهره برداری میرسد و بعنوان هدیه سال از سوی دولت خدمتگزار به مردم شهر تبریز خواهد بود . امیر شاهگلی مدیر عامل شرکت عمران و مسکن سازان منطقه شمالغرب نیز در این بازدید با بیان اینکه مساحت میدان شهید بهشتی 6 هزار مترمربع و زیر بنایی آن 100 هزار متربع می باشد اظهاداشت : حجم سرمایه گذاری انجام شده در این پروژه قریب به 1500 میلیارد ریال بوده که بیش از 70 درصد آن توسط مشارکت بخش خصوصی و مابقی آن از طریق منابع شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران تامین اعتبار شده است .

a121.gifbb221.jpg

 

 

 

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...