رفتن به مطلب

هارد دیسکی که در مواقع لزوم، اطلاعات خود را پاک می‌کند!


afa

ارسال های توصیه شده

  • این مدل هارد دیسک جدید که MKxx61GSYG نام دارد ۲٫۵ اینچی بوده و توسط دستگاه های دولتی و مرتبط مانند نهاد های مالی ،پزشکی و امنیتی استفاده میشود و وقتی که به یک دستگاه ناشناس و تعریف نشده متصل شود به صورت خودکار شروع به پاک کردن و باطل کردن اطلاعات خود میکند و تنها زمانی این روند خود را متوقف میکند که یا هارد دیسک شکسته شود و یا اینکه از دستگاه ناشنانس جدا شود.

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت، شرکت توشیبا یک خط جدید از تولید دیسک سخت خود را معرفی کرد که دارای ویژگی های امنیتی بالایی است.

البته تمامی این سطوح امنیتی برای هارد دیسک تعریف میشود و شما به عنوان مثال می توانید مانع از بارگذاری اطلاعات جدید و یا حذف برخی از داده ها در مواقع اضطراری و برای دستگاه های پرتابل نیز می توانید جلوگیری از رمزگشایی اطلاعات محافظت شده را برای آن تعریف کنید.

 

البته کاربران می توانند از هر چند گزینه که مورد نظرشان است برای امنیتی هارد دیسک خود استاده کنند و طبق اطلاعات منتشر شده از شرکت توشیبا ،این هارد دیسک از سیستم رمز نگاری ۲۵۶ بیتی AES استفاده میکند که دارای بالاترین درجه محافظت اطلاعات از سوی دولت امریکا تعیین شده است.

 

قرار است تولید این هارد دیسک در ظرفیت های ۱۶۰ تا ۶۴۰ گیگابایت با ۱۶ مگابایت بافر و سرعت ۷۲۰۰ RPM در اواخر بهار از سوی شرکت توشیبا برای مشتریان خاصی که هیچ گاه نام آنان منتشر نخواهد شد آغاز شود.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...