رفتن به مطلب

اندکی از واحدهای شن و ماسه استانداردند


ارسال های توصیه شده

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

۲۴ فروردین ۱۳۹۰

معاون عمرانی استانداری مازندران با اشاره به رشد کیفی پروژه های عمرانی استان گفت: تنها 10 درصد واحدهای شن و ماسه استان گواهینامه استاندارد دارند.

 

معاون فنی استاندار مازندران در اولین جلسه شورای عالی فنی سال 90 استان مازندران گفت: باید در جلسه شورای فنی مازندران برای نظارت و توسعه و پیشرفت مازندران از اساتید بنام دانشگاهی باتجربه استفاده شود

 

سید عیسی هاشمی حیدری اظهار داشت: بیش از 11 جلسه شورای فنی سال گذشته در استان برگزار و 75 مصوبه ماحصل برگزاری این جلسات بوده است. وی با تاکید بر نظارت بیشتر کمیته نظارت شورای فنی بر پروژه های عمرانی استان خاطر نشان کرد: میزان و نحوه نظارت این کمیته بر پروژه های عمرانی دستگاههای اجرایی باید بیشتر شود.

معاون عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه واحدهای فعال تولید کننده شن و ماسه در استان باید دارای گواهی استاندارد باشند تصریح کرد: تنها هفت واحد از 68 واحد تولیدی شن و ماسه مازندران دارای گواهینامه استاندارد هستند.

برداشت غیرمجاز شن و ماسه اپیدمی شده است

هاشمی حیدری، نیاز مازندران به تولید شن و ماسه را بالادانست و یادآور شد: متاسفانه روند برداشت های غیرمجاز از شن و ماسه در مازندران به اپیدمی همه گیر مبدل شده است. وی با اشاره به اینکه آزمایشگاههای کنترل کیفیت در استان باید با دقت و ظرافت بیشتری، آزمایشات حوزه ساخت و سازهای عمرانی را بررسی کنند افزود: متاسفانه به واسطه این عدم نظارتها شاهد نابسامانیهایی در پروژه های عمرانی استان هستیم.

 

معاون استاندار مازندران اظهار داشت: در جاده هراز حد فاصل پلور و امام زاده هاشم، تعریض جاده با چه نظارتی صورت گرفته که با گذشت سه ماه، جاده آسفالت، به جاده خاکی همراه با چاله های بزرگ تبدیل شده است. وی یادآور شد: کمیته نظارت شورای فنی درسال گذشته، بیش از 500 برنامه بازدید را در دستور کار خود داشته که باید در سال جهاد اقتصادی با نظارت دقیق تر و کنترل بیشتر سرمایه های کشور از بین نرود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...