رفتن به مطلب

دعوت ژاپن از خارجی ها برای ساخت خانه های موقت


ارسال های توصیه شده

دولت ژاپن از شرکت های خارجی برای ساخت خانه های موقت در مناطق زلزله و سونامی زده شمال شرق این کشور دعوت کرده است.

 

به گزارش شبکه تلویزیونی اِن اِچ کِی، دولت ژاپن برای شتاب بخشیدن به عملیات بازسازی مناطق حادثه دیده شمال شرق این کشور، به شرکت های خارجی برای ساخت خانه های موقت برای زلزله و سونامی زدگان مجوز می دهد.

مقامات محلی در شمال شرق ژاپن، احداث هفتاد و دو هزار واحد مسکونی را خواستار شده اند. با وجود این، هم اکنون فقط کار ساخت ده هزار و هشتصد خانه اغاز شده است. به همین دلیل، وزارت زمین و زیرساخت های ژاپن تصمیم گرفته است به شرکت های خارجی اجازه لازم برای ساخت خانه های مسکونی را تحت شرایط خاصی بدهد.

این شرکت ها باید قادر به احداث بیش از دویست خانه مسکونی در مدت دو ماه باشند. آنها همچنین باید استانداردهای ژاپن را در خصوص ولتاژ و پریزهای برق رعایت و برای انجام کارهای تاسیساتی با شرکت های ژاپنی همکاری کنند.

مقامات توکیو اعلام کردند تاکنون درخواست هایی را از شرکت های ساخت و ساز امریکا، ایتالیا، کره جنوبی و چین در این خصوص دریافت کرده اند. مقامات محلی ژاپن نیز پس از دریافت پیشنهاد از شرکت های خارجی، درباره احداث خانه های مسکونی موقت تصمیم خواهند گرفت.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...