رفتن به مطلب

حضور ایران در نمایشگاه بین المللی ساختمان بلاروس


ارسال های توصیه شده

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان بلاروس با حضور شرکت هایی از جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد.

 

 

در این نمایشگاه که بیش از چهار صد شرکت از17 کشور جهان حضور دارند، تولیدات مختلف در زمینه ، مصالح ساختمانی، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی، بهینه سازی انرژی در شهرسازی و معماری ، ماشین آلات راهسازی ، طراحی داخلی ساختمان و همچنین فن آوری های جدید در حوزه ساخت و ساز ارائه شده است. حسین علیپور، مسئول یکی از شرکتهای ایرانی در این نمایشگاه گفت: مدت دوازده سال است که در زمینه صادرات سنگهای تزئینی و ساختمانی در آسیا فعالیت داریم و در تلاش هستیم تا بازار جدیدی را در شرق اروپا و از جمله کشور بلاروس بدست آوریم.

همچنین ولادیمیر گنادویچ، مدیر کارخانه موتورسازی مینسک هم با اشاره به فن آوری جدید ارائه شده در موتورهای چند منظوره این شرکت گفت: محصول جدید ما ایستگاه های سیار کمپرسورهای چند منظوره است که در صنعت ساختمانی استفاده میشود؛ این دستگاه با سوخت دیزل کار می کند و همزمان میتواند علاوه بر تولید انرژی مورد نیاز در محل به عنوان موتور محرکه ، بالابر، کمپرسور و ژنراتور عمل کند. وی خاطرنشان کرد: این شرکت تا کنون چندین سفارش از این محصول را به اروپا صادر کرده و در حال مذاکره برای صادرات این دستگاه به ایران می باشد. نمایشگاه صنعت ساختمان بلاروس به مدت پنج روز ادامه دارد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...