رفتن به مطلب

اصفهان میزبان نمایشگاه بین‌المللی سنگ


ارسال های توصیه شده

اصفهان از نوزدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری میزبان هفتمین نمایشگاه بزرگ بین‌المللی سنگ می شود.

 

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته 19 لغایت 23 اردیبهشت ماه 90 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود.

مدیر امور نمایشگاه‌های شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در این ارتباط در گفتگو با خبرنگار مهر در اصفهان گفت: در نمایشگاه امسال پاویون کشور چین با حضور 26 شرکت چینی مستقر خواهد شد.

محسن رخشان با اشاره به اینکه این شرکتها در حدود 500 متر از فضای این نمایشگاه را در اختیار خواهند داشت، افزود: شرکتهای چینی حاضر در این نمایشگاه تنها به ارایه و عرضه ماشین آلات، دستگاه‌ها، ابزار آلات و تجهیزات صنعت سنگ می‌پردازند چراکه شرکت کنندگان و تولید کنندگان داخلی کشور در زمینه محصولات و تولیدات، خود حرفهای بسیاری برای گفتن دارند.

وی ادامه داد: این هیئت صنعتی یک روز پیش از برگزاری نمایشگاه در اصفهان حضور خواهند یافت و در این فرصت بازدیدهایی از شهرکهای صنعتی مرتبط با حوزه سنگ خواهند داشت.

رخشان با تأکید بر اینکه دیدار با برخی تجار، بازرگانان و همچنین اعضای انجمن سنگ اصفهان نیز برای این سفر برنامه‌ریزی شده است، اظهار داشت: لازم است فعالان سنگ کشور چین با توانایی‌ها و کیفیت تولیدات ایرانی در این زمینه آشنا شوند.

مدیر امور نمایشگاه‌های شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان تصریح کرد: نمایشگاه اصفهان فرصت بسیار مناسبی برای عرضه و نمایش توان واقعی صنعت سنگ کشور و به خصوص استان اصفهان در این زمینه است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...