رفتن به مطلب

۲۱ ژوئن: تاریخ انتشار فایرفاکس ۵


Fahim

ارسال های توصیه شده

موزیلا از برنامه خود برای ارائه نسخه جدید مرورگر Firefox 5 به بازار از تاریخ ۲۱ ژوئن خبر داد. موزیلا همراه با افزودن ویژگی‌های جدیدی به نسخه‌های خود که روند تکمیل آن‌ها به ترتیب شامل dubbed nightly ،aurora، beta و سرانجام Firefox می‌شود، گام سریعی را در توسعه فعالیت‌های خود برداشته است، هر یک از این نسخه‌ها تا ارائه نسخه نهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این حرکت شرکت موزیلا که برای مدت طولانی برنامه جدیدی نداشته است یک تغییر عمده به شمار می‌رود، برای مثال تکمیل نسخه مرور‌گر Firefox 4 بیش از یک سال به طول انجامید، در حالی که تکمیل نسخه نهایی Firefox 3.6 نیز همین مدت طول کشید.

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
، شرکت گوگل برای ارائه ویژگی‌های جدید در مرورگرهای کروم نیز از همین روند پیشرفت شرکت موزیلا بهره می‌گیرد. این روند پیشرفت در کروم به ترتیب شامل مراحل nightly، dev، beta و سرانجام stable و نتیجه آن نسخه جدید کروم است که هر ۶ یا ۸ هفته عرضه می‌شود.

72785_firefox-5-6-7-channels.jpg

بر اساس پایگاه اینترنتی موزیلا، این برنامه جدید موزیلا برای عرضه مرورگرهای Firefox با روند پیشرفت مرورگرهای کروم برابری می‌کند. موزیلا هم‌اکنون در حال فعالیت روی برنامه جدید خود برای عرضهFirefox 5 از تاریخ ۲۱ ژوئن است، این شرکت برای پیش رفتن بر اساس برنامه تنظیم شده باید مراحل aurora و beta را به ترتیب در تاریخ های ۱۲ آوریل و ۱۷ مه به پایان برساند. بر اساس این برنامه استاندارد، شرکت موزیلا می‌تواند Firefox 6 را تا اواسط ماه اوت روانه بازار کند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...