رفتن به مطلب

لپ‌تاپ چيني فوق‌ همراه راهي بازار شد


afa

ارسال های توصیه شده

شركت چيني لنوو از بزرگترين توليدكنندگان رايانه‌هاي همراه در دنيا، محصول جديدي روانه بازار كرده است كه در خانواده لپ‌تاپ‌هاي فوق‌همراه طبقه‌بندي مي‌شود.

 

به گزارش اي‌ام‌اي‌اينفو، اين لپ‌تاپ جديد ThinkPad X220 نام گرفته و برنامه پردازنده جديدي از اينتل ساخته شده كه ضمن كاهش وزن نسبت به مدل‌هاي قبلي، بسيار باريك‌تر و زيباتر ساخته شده است.

 

اين لپ‌تاپ فوق‌همراه به ميكروپردازنده Sandy Bridge اينتل مجهز شده است كه در عين حال سرعت قابل قبولي را براي پردازش اطلاعات ارايه مي‌دهد.

 

رايانه فوق‌همراه X220 شامل نمايشگر 12.5 اينچي مي‌شود كه در مدل‌هاي مختلف و همراه با پردازنده‌هاي Core i3، i5 و i7 اينتل به دست كاربران مي‌رسد كه سرعت اين پردازنده‌ها بين 2.1 تا 2.7 گيگاهرتز تغيير مي‌كند.

 

يكي از مهم‌ترين نكاتي كه اين محصول را وارد خانواده لپ‌تاپ‌هاي فوق‌همراه كرده، وزن پايين آن نسبت به مدل‌هاي مشابه است. اين لپ‌تاپ كمتر از 1.3 كيلوگرم وزن دارد و روي آن 4 باتري سلولي نصب شده است.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...