Mahnaz.D 61918 ارسال شده در 10 تیر، 2011 سلام. کسی می دونه سایتی که باید برای یارانه ها ثبت نام کرد چیه؟ من هر جا رقتم نوشته بود دوره ی بعد اغلام خواهد شد. هم سایت ثبت احوال و هم سایت مرکز آمار. اگر اطلاعی از زمان و سایت ثبت نام دارید ممنون می شم بگید :flowerysmile: 7
Abolfazl_r 20780 ارسال شده در 10 تیر، 2011 refahi.ir خیلی سیستم مسخره و بدرد نخوری دارن. برای اعلام یه شماره حساب چند هفته معطل میشی. من که داشتم بیخیالش میشدم همین الان رفتم دیدم بالاخره قبول کرده. 2
Mahnaz.D 61918 مالک ارسال شده در 10 تیر، 2011 مهناز خانوم به خارج نشين ها تعلق نمي گيره عمو جان شماره ملی و حساب بانکی می خواد که من دارم مگه اوباما هم یارانه میده؟ اون مرگم به زور میده...چه برسه به یارانه....دلت خوشه عابدی مهناز نکنه از پرواز جا موندی....موندگار شدی همین جا.... نه بابا رسیدم refahi.ir خیلی سیستم مسخره و بدرد نخوری دارن. برای اعلام یه شماره حساب چند هفته معطل میشی. من که داشتم بیخیالش میشدم همین الان رفتم دیدم بالاخره قبول کرده. خب یعنی شما الان ثبت نام کردید؟ مهلتش تا کی هست؟ 2
Mahnaz.D 61918 مالک ارسال شده در 10 تیر، 2011 refahi.ir بود فکر کنم... این هست اما نمی شه ثبت نام کرد. کسایی که قبلا" ثبت نام کردن می تونن ببینن.
pianist 31130 ارسال شده در 10 تیر، 2011 ثبت نام اینترنتی مال قبل بود الان فقط از طریق مراجعه به بانک ثبت نام میکنن 2
Mahnaz.D 61918 مالک ارسال شده در 10 تیر، 2011 ثبت نام اینترنتی مال قبل بود الان فقط از طریق مراجعه به بانک ثبت نام میکنن ای بابا...مرسی که گفتی 1
mIn 2294 ارسال شده در 10 تیر، 2011 ثبت نام اینترنتی مال قبل بود الان فقط از طریق مراجعه به بانک ثبت نام میکنن جدی ؟ یکی از دوستان خانوادگی به من گفته بودم براش ثبت نام کنم هر کاری می کردم نمیشد داشت آبروم می رفت پس بانکی میشه ؟ 3
pianist 31130 ارسال شده در 11 تیر، 2011 جدی ؟ یکی از دوستان خانوادگی به من گفته بودم براش ثبت نام کنم هر کاری می کردم نمیشد داشت آبروم می رفت پس بانکی میشه ؟ آره بانکی میشه... 3
El Roman 31720 ارسال شده در 11 تیر، 2011 سلام.کسی می دونه سایتی که باید برای یارانه ها ثبت نام کرد چیه؟ من هر جا رقتم نوشته بود دوره ی بعد اغلام خواهد شد. هم سایت ثبت احوال و هم سایت مرکز آمار. اگر اطلاعی از زمان و سایت ثبت نام دارید ممنون می شم بگید :flowerysmile: هموطن گرامی ضمن قدردانی از مشارکت جنابعالی در اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها پیشنهاد می گردد چنانچه دارای تمکن مالی برای امرار معاش خود و خانواده محترمتان هستید از دریافت یارانه صرفنظر نمایید. این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه جنابعالی کمک به افزایش سهم افراد محروم یا افراد با درآمد پائین خواهد کرد. 5
Waffen 15120 ارسال شده در 11 تیر، 2011 هموطن گرامی ضمن قدردانی از مشارکت جنابعالی در اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها پیشنهاد می گردد چنانچه دارای تمکن مالی برای امرار معاش خود و خانواده محترمتان هستید از دریافت یارانه صرفنظر نمایید. این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه جنابعالی کمک به افزایش سهم افراد محروم یا افراد با درآمد پائین خواهد کرد. یه بخشش غلطه... هموطن گرامی ضمن قدردانی از مشارکت جنابعالی در اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها پیشنهاد می گردد چنانچه دارای تمکن مالی برای امرار معاش خود و خانواده محترمتان هستید از دریافت یارانه صرفنظر نمایید. این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه جنابعالی کمک به افزایش سهم بیت رهبری خواهد کرد. 7
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری