رفتن به مطلب

وابستگی اقتصاد ایران به ساخت و ساز و مسکن


ارسال های توصیه شده

۱۵ فروردین ۱۳۹۰

معاون وزیر مسکن و شهرسازی با بیان اینکه در سال‌های قبل و به خصوص در سال 89 در بخش مسکن کارهای اساسی پایه‌گذاری شد، افزود: این اقدامات می‌طلبد که در سال 90 با یک جهاد و تلاش مضاعف در بخش مسکن و زیرساختهای آن عمل شود.

 

 

جمشید نورصالحی اظهار کرد: با توجه به اهمیت بخش مسکن در اقتصاد کشور باید برای شکل‌گیری جهاد اقتصادی، تمام همکاران ما در بخشهای مختلف و تمامی دست‌اندرکاران و البته وزارتخانه‌های مختلف که به نوعی در بخش مسکن دخیل هستند تمام تلاش خود را بکار گیرند تا محصول این حرکت و نتیجه و فرآیند آن یک محصول مناسب و نوید بخش برای مردم و برای اقتصاد کشور باشد.

 

وی درباره اهمیت بخش مسکن در جهش اقتصادی کشور، گفت: به گفته کارشناسان و فعالان اقتصادی، یک سوم فعالیت اقتصادی هر کشور وابسته به بخش ساخت و ساز و مسکن است به‌طوری که رونق اشتغال، اقتصاد و گردش پول، در جامعه وابسته به فعالیت در این بخش است به همین دلیل چنانچه دست‌اندکاران این بخش به نوبه خود در این جهاد و تلاش سهیم باشند به همان نسبت در رونق اقتصادی کشور سهیم هستند.

 

نورصالحی درباره تلفیق هدفمند کردن یارانه‌ها و شکل‌گیری جهاد اقتصادی در کشور، نیز اظهار کرد: اگر در این زمینه به نحو مطلوب فعالیت شود به طوری که اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها تاثیر منفی از لحاظ افزایش قیمت در زندگی مردم نداشته باشد و باعث ایجاد رونق اقتصادی و ایجاد تحول در بازار کار و سرمایه شود، نتیجه مطلوبی در بخش مسکن خواهیم داشت.

 

منبع:shahsa.ir

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...