رفتن به مطلب

ساخت بزرگ‌ترین سالن ورزشی سرپوشیده خاورمیانه در اصفهان


ارسال های توصیه شده

۱۵ فروردین ۱۳۹۰

رئیس هیئت مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت: سالن 20 هزار نفری در آینده نزدیک در اصفهان به عنوان بزرگ‌ترین سالن سرپوشیده خاورمیانه احداث می‌شود.

 

 

علیرضا جنتی اظهار داشت: هیئت مدیره گیتی‌پسند حساسیت زیادی روی بحث ساخت ورزشگاه دارد و این موضوع در دستور کار قرار گرفته است. وی ادامه داد: گروهی مامور شده و روی این موضوع تحقیق کردند، ساخت سالنی سرپوشیده با 20 هزار نفر جمعیت در دستور کار ماست.

رئیس هیئت مدیره باشگاه گیتی‌پسند افزود: در حال حاضر سالنی با چنین جمعیتی نداریم و فقط سالن پکن است که در کل آسیا سالنی با 18 هزار و 500 نفر جمعیت دارد.

جنتی با بیان اینکه زمین 30 هزار نفری فوتبال، استخر مجزا برای استفاده آقایان و خانم‌ها، کمپینگ ورزشکاران و سه تا چهار سالن چند منظوره در این ورزشگاه در نظر گرفته می‌شود، افزود: در این زمینه تا امروز استانداری همکاری بسیار خوبی با ما داشته و در ادامه راه نیز امیدواریم آنها از ما حمایت کرده و کنارمان باشند. وی بیان داشت: با وجود مصدومیت چند تن از مهره‌های کلیدی‌مان و اینکه اولین سال حضورمان در لیگ برتر را پشت سر می‌گذاشتیم، بالاتر از تیمی قرار گرفتیم که در دو سال گذشته قهرمان شده است.

جنتی با اشاره به اینکه گیتی‌پسند در سایر شهرها تماشاگر دارد، تصریح کرد: در مصاف با علم ‌و ادب، 50 تماشاگر را به مشهد اعزام کردیم اما در سالن نزدیک به 600 تماشاگر داشتیم، همه این‌ها به مردمداری و انجام کارهای فرهنگی از سوی باشگاه بازمی‌گردد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه گیتی پسند درباره برنامه باشگاه برای فصل آینده لیگ برتر فوتسال نیز گفت: در فصل گذشته با محدودیت جذب بازیکن روبه‌رو بودیم اما از هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌ها در حال صورت گرفتن است تا برای فصل پیش رو با حفظ بدنه اصلی تیم، از بازیکنان بومی بیشتری در تیم استفاده کنیم و حق بازیکنان اصفهانی را به جا آوریم.

وی درباره تیم فوتبال گیتی‌پسند نیز گفت: این تیم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت، اولین خواسته ما از تیم این است تا به لیگ دسته دوم صعود کند و هر سال با صعود به لیگ بالاتر، بتواند در برنامه‌ای چهار ساله راهی لیگ برتر فوتبال شود، البته این تیم نه با جذب ستاره‌ها که با بازیکنان بومی راهی لیگ برتر خواهد شد. جنتی در مورد تیم‌‌داری باشگاه گیتی‌پسند در رشته‌های مختلف تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در فوتسال، فوتبال، والیبال و یکی دو رشته دیگر سرمایه‌گذاری کنیم.

 

منبع :shahsa.ir

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...