رفتن به مطلب

پرفروش‌ترين نوروز سينماي ايران


ارسال های توصیه شده

پرفروش‌ترين نوروز سينماي ايران

آمار فروش فيلم‌هاي نوروزي در تهران و شهرستانها از سوي پخش‌كنندگان اعلام شد.

 

علي سرتيپي مدير عامل فيلميران در گفت‌وگو با ايسنا، درباره‌ي آمار فروش فيلم‌ها در ايام تعطيلات نوروزي بيان كرد: «اخراجي‌ها3» به تهيه‌كنندگي و كارگرداني مسعود ده‌نمكي با فروش يك‌ميليارد و دويست ميليون تومان در تهران و با احتساب تهران و شهرستانها دو ميليارد و پانصد ميليون تومان در كل كشور پيشتاز فروش فيلم‌هاي اكران شده در نوروز سال 1390 است.

 

وي درباره‌ي فروش «اخراجي‌ها3» عنوان كرد: بسياري از سينماها ركوردهاي فروش قبلي خود را شكستند. هم‌چنين در شهرستان‌هايي مانند مشهد، اصفهان، اهواز، كرمان و كاشان «اخراجي‌ها» فروش بسيار خوبي داشته است، ضمن آنكه اين فيلم در شهر يزد با استقبال فوق‌العاده مواجهه شده است.

 

مدير عامل فيلميران درباره‌ي فروش «جدايي نادر از سيمين» نيز اظهار كرد: «جدايي نادر از سيمين» به كارگرداني اصغر فرهادي در تهران هشتصد و پنجاه ميليون تومان و در با احتساب تهران و كل كشور يك ميليارد و دويست پنجاه ميليون تومان فروش داشته است.

 

وي پس از اعلام اين آمار فروش گفت: اين آمار تا روز سيزدهم فروردين‌ماه سال 1390 است و در بررسي آن بايد اين مساله كه «اخراجي‌ها3» در برخي از شهرستان‌ها ديرتر به نمايش درآمده است، محاسبه گردد. نكته‌ي ديگر اين است كه تعداد سينماهاي نمايش‌دهنده‌ي «جدايي نادر از سيمين» در كل كشور كمتر از «اخراجي‌ها3» بوده است.

 

سرتيپي در واكنش به شايعه پخش نسخه كامل «جدايي نادر از سيمين» در اينترنت به خبرنگار ايسنا گفت: من چيزي مشاهده نكردم و احتمالا اين مطلب دروغ سيزده است.

 

به گفته‌ي مديرعامل «فيلميران»،با توجه به فروش دو فيلم «اخراجي‌ها» 3 و «جدايي نادر از سيمين»، نوروز 1390 پرفروش‌ترين نوروز سينماي ايران بوده است.

 

به گزارش ايسنا، پخش «هدايت فيلم» نيز كه نمايش دو فيلم «يكي از ما دو نفر» به كارگرداني تهمينه ميلاني و «زنها شگفت‌انگيزند» به كارگرداني مهرداد فريد را برعهده دارد،درباره‌ي آمار فروش اين دو فيلم در ايام تعطيلات نوروز اعلام كرد: «يكي از ما دونفر» تا پايان شب دوازدهم فروردين‌ماه در 11 سينماي اكران شده در تهران يكصد و هفتاد ميليون تومان و «زنها شگفت‌انگيزند» در 10 سينماي تهران 70 ميليون تومان فروش داشته است.

 

خبرنگار ايسنا پيگير تماس با پخش‌كننده فيلم «سه درجه تب» حميدرضا صلاحمند ديگر فيلم اكران نوروزي است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...