رفتن به مطلب

یشم


shirin.agro

ارسال های توصیه شده

سنگ یشم از سیلیکات کلسیم و منیزیم که از سبزی به سیاهی متمایل می شود و تشکیل می شود . این سنگ با آهن و کروم ترکیب شده است و رنگ آن را این عناصر تشکیل می دهند . منشأ اصلی این سنگ در کشورهای چین ، برمه ، ژاپن ، تبت و مکزیک است .

تأثیر بر بدن

نوسانات آرام بخش و موزون یشم باعث تعادل در تمامی اعضای بدن می شود .سنگ یشم کلیه، قلب ، دستگاه گردش خون و عصبی را تقویت میکند . و باعث تسهیل باردار شدن به دلیل مشکلات روانی و انجام نشدن عمل لقاح می شود . سیستم ایمنی بدن را نیرو می بخشد و باعث سوخت و ساز در بدن می شود . سنگ یشم طرز کار غدد را حمایت می کند ، و نیز می تواند برای ناراحتی های همتراز کلیه از جمله ضعف کلیوی و اسهال های کلیه به کار رود . به علاوه ، بر علیه عفونتها ، یرقان و تب نیز مفید است .

اثر بر روح وروان

یشم سنگی مناسب بریا مدیتیشن است که شادی عمیقی در روح ایجاد می کند و باعث احساس صلح ، نظم و تجدید افکار می شود . این سنگ به زندگی احساسی ما تازگی می بخشد و آن را اصلاح و ما را متعادل می کند . و قدرت عشق و دلباختگی را نیز در ما به وجود می آورد .

نشان طالع بینی

یشم به علائم ماهی ، ترازو و سرطان مرتبط است .

 

 

 

 

 

jade-nephrite.jpg

طبقه چاکرا

می توانیم این سنگ را بر روی چاکراهای مختلفی قرار دهیم برای مثال روی چاکرای خاجی : زمانی که مشکلات نازایی و نگرانی های آن در زندگی ایجاد می شوند، بر روی چاکرای پیشانی : (چشم سوم) هنگامی که از ناراحتی های میگرن و سردردها رنج می بریم ، بر روی چاکرای شبکه خورشیدی : برای اسهالها ، اشکالات روده ای و ناراحتی های معده استفاده می شود .

خصوصیات

برای بیماری های کلیوی بخصوص اسهال کلیه ها ، باید یشم را بر روی قسمتهای دردناک قرار دهید که بهتر است بر روی دو کلیه قرار گیرد .

فروش و نگهداری

در بازار تجارت می توانیم برگزیده ترین یشمها را از جمله یشم چینی تا یشمهای گران قیمت از کشور برمه ، که از سبزی به سیاهی متمایل می شود را ببینیم . سنگ یشم بسیار جذاب و فریبنده است . برای نگه داری از آن کافی است در ماه یک یا دو بار در آب جاری شسته شود.

خواص جادویی یشم

یشم یکی از مهمترین نمادهای خلوص و آرامش میباشد ویک نماد قدیمی عشق نیز به شمار میرود

موجب شانس میشود مخصوصا رنگ تیره زیتونی آن به ذهن برای تصمیمهای سریع و دقیق الهام میبخشد

نگه داشتن آن در دست راست ( کف دست ) هنگام معامله و مذاکره شغلی کمک میکند، شکل تراشیده آن به صورت سوسک سرگین غلتان باعث بلندی و کامیابی زندگی میشود

به هنگام باغبانی اگر استفاده شود گیاه را التیام میبخشد و به رشد آن کمک میکند

هنگام عمل جادویی دفاعی، از قولنج، طحال، کمر(صلب) شما حفاظت میکند

بستن آن به دور بازو به خارج کردن سنگ کلیه کمک میکند

درمان بیماریهای مزمن چشم و بدن را به هنگام کار مداوم (مشکلات فیزیکی) بهبود میبخشد

 

 

 

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...