رفتن به مطلب

آکوامارین


shirin.agro

ارسال های توصیه شده

اکوامارین

 

آکوامارین

آکوامارین در رنگ های آبی روشن تا تیروه و آب مایل به سبز یافت می شود که مرغوب ترین آن ابی سیر است، هر چند بلورهایی از آکوامارین با کیفیت پایین تر را با حرارت دادن تا حدود چهارصد درجه، به رنگ آبی سیر و مرغوب می توان تبدیل کرد. آکوامارین به معنای آب دریاست؛ زیرا هم رنگ آب دریا می نماید. آکوامارین بلوارهای شکننده و درشت دارد. ولی شفافیت آن مانند بلور زمرد است که ترک دارد. کانال های رشته مانند و توخالی، از مشخصات این سنگ است که نور را منعکس می کند.

 

خواص و فواید

استفاده از آکوامارین سیستم دفاعی بدن را به ویژه در برابر آلرژی ها و حساسیت ها تقویت می کند. مالیدن آکوامارین و نیز گذاردن آن برای ساعاتی در استکان آب و مالیدن آن آب به پوست ، حساسیت های پوستی را رفع می کند.

گذاشتن سنگ آکوامارین بر روی چاکرای گلو برای فعال کردن و پاک سازی این چاکرا از انرژی های منفی و درمان بیماری های مجرای تنفسی، برونشیت، ریه ها، التهاب حنجره و تقویت تارهای صوتی بسیار مفید است.

اکوامارین قدرت بیان و هوش را افزایش می دهد و به ما کمک می کند آگاهی خود را افزایش دهیم.

در قدیم نیز دریانوردان از این سنگ استفاده می کرده اند و آن را نوعی طلسم برای نگهداری خود از حوادث دریا نوردی می دانسته اند.

 

 

 

76923414722313119417424411597186248162.jpg

 

 

لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...