رفتن به مطلب

اولین تالار گفتگوی تخصصی نفت راه اندازی شد


محمــد

ارسال های توصیه شده

در یک اقدام خودجوش دانشجویی؛

اولین تالار گفتگوی تخصصی نفت راه اندازی شد

نفت نیوز: در آستانه سال جدید، اولین تالار فارسی زبان در زمینه نفت و رشته های مرتبط با صنعت نفت فعالیت خود را به منظور ارتقاء سطح علمی و آموزشی جامعه نفتی کشور و ایجاد محیطی صمیمی و علمی بین دانشجویان و متخصصین رشته مهندسی نفت در دنیای مجازی آغاز کرد.

 

 

به گزارش نفت نیوز به نقل از "پترومن"، تالار گفتگوی مهندسی نفت با هدف راهنمایی و مشاوره دانشجویان و داوطلبان کنکورکارشناسی ارشد و دکترای مهندسی و رشته های مرتبط و همچنین بیان اخبار و اطلاعات در زمینه های مختلف صنعت و ایجاد بستری مناسب جهت بحث و تبادل نظر بین صنعتگران ، مهندسان ، دانشجویان و صاحب نظران مرتبط با صنعت نفت راه اندازی شده است.

این تالار گفتگو ، تالاری کاملا علمی بوده و تحت نظارت گروه آموزشی petroman و به همت جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعت نفت ، صنعتی امیرکبیر ، صنعتی شریف و دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شده است و هدف آن تنها ارائه خدمات رایگان و ارائه مشاوره در زمینه های درسی ، علمی و رفع مشکلات صنعت نفت کشورمی باشد .

از تمامی صاحب نظران درخواست شده است با حضور در این تالار گفتگو و بیان دیدگاه های خود اقدام به رفع مشکلات و ابهامات خود و دوستان نمایند.

از جمله فعالیت های دیگر گروه آموزشی پترومن ، تهیه بسته های آموزشی ، نرم افزار های تخصصی ، برگزاری کلاس های آموزش نرم افزار های تخصصی و کلیه فعالیت های علمی در زمینه صنعت نفت کشور می باشد.

جهت استفاده از امکانات تالار گفتگوی پترومن می توانید به لینک

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
مراجعه نموده و با عضویت در تالار از امکانات آن به صورت کاملا رایگان استفاده نمایید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...