رفتن به مطلب

مسابقه بین المللی طراحی "تپه سبز"


ارسال های توصیه شده

Lappset Group Oy اولین جایزه مسابقه بین المللی طراحی "تپه سبز" برای سه نسل را به طرح پیشنهادی Tengiz Alaverdashviliاهدا کرد.

3289_634336274255378750_l.jpg Lappset Group Oy اولین جایزه مسابقه بین المللی طراحی "تپه سبز" برای سه نسل را به طرح پیشنهادی Tengiz Alaverdashvili اهدا کرد.

روش ساده وی در ایجاد پارکی عمومی برای هر سه نسل طرحی را ارائه دهد تا افراد بتوانند برای بهره بردن از محیطی آرام و لذت بخش برنامه ریزی کنند.

 

در پایان می توانید تصاویر و توضیحات بیشتر معماران را مشاهده نمائید.

 

هدف از این طرح پیشنهادی ایجاد مکانی عمومی و آرام برای هر سه نسل است. فضایی که همه نسل ها در آنجا احساس آرامش کنند. جایی که مورد علاقه همه افراد بوده و بتوانند در آنجا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. محیطی که بتوان در آن بازی کرد و و از آن لذت برد و یا فقط به استراحت پرداخت. مکانی که درآن می توان به تماشای بازی دیگران نشست و حتی به آنها پیوست.

 

green-hill-page-1.jpg

لینک به دیدگاه

محیط های مجزا ی این پروژه ایجاد "تپه سبز" ، "سکوهای پله ای مدور" و " جنگل لامپ های خیابانی " می باشد.

 

تپه سبز:

شما می توانید در اطراف "تپه سبز" قدم بزنید، از آن بالا روید، روی آن دراز بکشید، و یا فقط از طبیعت استفاده کنید. همه افراد در هر سنی می توانند از طبیعت بهره برده و در آن جا احساس آرامش، آسودگی، نشاط و لذت نمایند. در این طرح پیشنهادی به همه افراد توصیه شده که به طبیعت نزدیک تر شوند.

 

green-hill-page-2.jpg

 

سکوهای پله ای مدور:

سکوهای پله ای مدور در اطراف تپه از ساختاری بتنی و مصالح مدولار چوبی برخوردار است، طوری که افراد مسن می توانند به راحتی روی آن نشسته و جوانترها روی نیمکت های چوبی دراز بکشند، حتی بچه ها می توانند از پله ها بالا رفته، روی آن بدوند و از آنجا بپرند.

 

green-hill-page-3.jpg

لینک به دیدگاه

جنگل لامپهای خیابانی:

جنگل لامپهای خیابانی، نه تنها روشنایی محوطه را تامین می کند بلکه بخشی از زمین بازی به شمار می آید. قرار گرفتن اتفاقی تیرهای چراغ برق درختان جنگلی را شبیه سازی می کند. بچه ها می توانند در میان این درختان فلزی بدوند و همدیگر را بگیرند و زوج های جوان نیز در زیر نور ملایم این چراغ ها شبی رمانتیک و عاشقانه را سپری کنند.

 

زمین بازی این محوطه در هر فصل سال می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

 

green-hill-page-4.jpg

green-hill-page-5.jpg

green-hill-page-6.jpg

green-hill-page-7.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...