رفتن به مطلب

اوفتالموسكوپ‏ ها و اتوسکوپ‏ های welch Allyn با بهره گیری از فناوری LED


ارسال های توصیه شده

Opthalmoscope1.jpg

شرکت تولیدی welch Allyn اخیرا اعلام کرده که otoscope‏ها و opthalamoscope‏های هالوژنی پرطرفدار آنها دوام کمتری نسبت به جایگزین های جدید ال ای دیشان دارند. این شرکت اعلام کرده است که در آینده این دستگاه تغییر پیدا کرده و امکانات جدیدی نیز به آن اضافه خواهد شد که عمر باطری آن 30 برابر طولانی‏تر و تکنولوژی SureColor به آن اضافه خواهد شد که با صرف نظر از شدت نور میتواند رنگ های خروجی را ثابت نگه دارد . . .

 

 

LED ها در هر بار شارژ شدن 3 برابر دوام بیشتری نسبت به نوع قبلی (نوع هالوژنی) آن دارند که به دکترها اجازه میدهد قبل از تمام شدن باطری دستگاه بتوانند در چشم بیمار و قبل از کوچک شدن قطر عدسی چشم به جستجو و تشخیص بیماری بپردازند.

این شرکت اعلام کرده است که در آینده این دستگاه تغییر پیدا کرده و امکانات جدیدی نیز به آن اضافه خواهد شد که عمر باطری آن 30 برابر طولانی‏تر و تکنولوژی SureColorبه آن اضافه خواهد شد که با صرف نظر از شدت نور میتواند رنگ های خروجی را ثابت نگه دارد .

این امکانات طوری تنظیم شده است که دستگاه های تولید شده کنونی با قابلیت LED ، قادرند به راحتی به دستگاه آینده این شرکت که دارای این امکانات فوق العاده هستند ارتقا پیدا کنند .

درواقع این امکانات به‏صورت کیت هایی شامل یک لامپ،ابزار برداشتن لامپ قبلی و دستورالعمل‏های گام‏به‏گام برای ارتقای دستگاه عرضه خواهد‏شد.

 

Opthalmoscope2.jpg

Cindy Kuiper مدیر آزمایش فیزیکی تولیدات امریکای شمالی از عرضه چنین محصولی که LED را جایگزین لامپ ها کرده و باعث ایجاد انرژی بیشتر و کارایی مؤثرتری در آزمایشات شده است ، شگفت زده شده و میگوید : این LED ها همچنین نویزهایی که از کار کردن با لامپ‏های قبلی ایجاد میشد را از بین می برد .

اما چیزی که بیشتر از همه او را شگفت زده کرده بود تکنولوژی SureColor این دستگاه است . این تکنولوژی باعث میشود تا فام نور حتی اگر چگالی تغییر کند ، یکسان باقی بماند.

Kuiper افزود : "این دستگاه با تصمیمات استراتژیک ما برای تمرکز روی طب تشخیصی سازگار است و ما احساس میکنیم که این مسئولیت ماست که تولیدات را فراهم کنیم و به کنترل و کاهش هزینه های عملیاتی کمک نماییم"

 

قیمت این دستگاه 650 دلار امریکا تعین شده است

.

.

 

.

Khat.jpg

.

.

.

Khat.jpg

.

منبع و اطلاعات بیشتر در مورد این مطلب :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

.

ترجمه : حامد انتظاری (دانشجوی کارشناسی مهندسی پزشکی)

 

.

وب سایت مهندسی پزشکی مشهد

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 2
لینک به دیدگاه
×
×
  • اضافه کردن...