رفتن به مطلب

تلاش واردکنندگان برای عرضه گوشی تحت لیسانس اپراتور


ارسال های توصیه شده

عرضه گوشی تحت لیسانس اپراتور موبایل که هم اکنون در اکثر کشورهای دنیا مرسوم است چندی است که در کشور ما زمزمه های آن به گوش می رسد به نحوی که واردکنندگان برندهای مختلف گوشی به ایران، تمامی تلاش خود را به کاربسته اند تا گوشی هایشان را تحت لیسانس اپراتورهای موبایل فعال در کشور عرضه کنند.

 

به گزارش مهر، رویه ارائه سیم کارت به انضمام گوشی به گونه ای است که اپراتورها معمولا در زمان فروش سیم کارت، یک گوشی‌ نیز در اختیار مشترک قرار می دهند که این گوشی تنها تحت لیسانس اپراتور بوده و با سیم کارتهای آن فعال می‌شود. به این ترتیب اپراتور برای عرضه گوشی با سیم کارت خود با شرکتهای سازنده گوشی های موبایل قرارداد همکاری منعقد می کند و برای تشویق مشترک به خرید گوشی و سیم کارت تخفیف قابل توجهی ارائه می کند.

 

 

در سالهای ابتدایی ورود سیم کارت به ایران نیز شرکت مخابرات ایران سیم کارت های موبایل را با گوشی صاایران در اختیار مشترکان قرار می داد اما با گسترش عرضه و تقاضای سیم کارت و ورود مدل های متنوع گوشی به بازار کشور این روند متوقف شد.

 

اما در آبان ماه امسال همراه اول در نمایشگاه بین المللی مخابرات – تله کام- سیم کارتهای اعتباری خود را به همراه دو مدل گوشی با برند " ال جی" عرضه کرد.

 

مسئولان این اپراتور اعلام کردند که همراه اول گوشی های شرکت ال جی را تحت لیسانس خود درآورده و با توجه به توافقی که با این شرکت صورت گرفته سیم کارت های همراه اول همراه با این گوشی ها به مشترکان معرفی می شود.

 

پیش از این نیز مسئولان شرکت zte در ایران از آغاز مذاکرات با اپراتورهای اول و دوم و تالیا برای استفاده مستقیم کاربران از گوشیهای برند چینی zte خبر داده و اعلام کرده بودند که این مذاکرات هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.

 

در همین حال ساناز کوشا مدیر بازاریابی شرکت سونی اریکسون در گفتگو با خبرنگار مهر از تلاش این شرکت برای عرضه گوشی های هوشمند برند سونی اریکسون همراه با سیم کارت های اپراتور سوم موبایل خبر داد و گفت: از آنجا که سیم کارت های اپراتور سوم قابلیت پشتیبانی از نسل سوم (3g) را دارد شرایط مساعدی برای همکاری فراهم خواهد بود.

 

وی با اظهار تمایل این شرکت برای همکاری با اپراتور سوم موبایل گفت: اپراتور سوم با توجه به اینکه سرویس های نسل سوم را ارائه خواهد کرد، شرایط مساعدی برای همکاری با عرضه گوشیهای هوشمند سونی اریکسون دارد.

 

کوشا با بیان اینکه در این رابطه شرکت سونی اریکسون تمامی تلاش خود را بکار می بندد تا گوشی های این برند را تحت لیسانس اپراتور سوم عرضه کند از انجام مذاکرات برای همکاری با اپراتورهای همراه اول و ایرانسل نیز خبر داد.

 

وی با اشاره به اجرای رویه جدید ارائه سیم کارت به انضمام گوشی در ایران گفت: همکاری با اپراتورهای اول و دوم و اپراتور سوم موبایل از برنامه های قطعی سونی اریکسون است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...