رفتن به مطلب

اتصال اتاقكهاي بادي به ايستگاه فضايي


Mohammad Aref

ارسال های توصیه شده

به گزارش خبرگزاري مهر، ناسا در حال حاضر با اين شركت در مذاكره است تا بتواند به اتاقكهاي قابل توسعه كه به BEAM شهرت دارند دست پيدا كند تا بتوان به اين شكل ميزان كارايي ايستگاه فضايي را بهبود بخشيد.

از سال 1999 تا به حال اين شركت در تلاش بوده است تا اتاقهاي بادي متناسبي براي سرنشيني فضانوردان ناسا و ديگر سرنشيان فراهم آورد. شركت بيگلو در سالهاي 2006 تا 2007 نمونه آزمايشي مدارگردي به نام جنسيس 1 و جنسيس 2 را ارائه كرد.

ناسا اميدوار است با كمك طرح هاي اين شركت بتواند با صرف كمترين هزينه بيشترين ميزان مصرف از فضاهاي ايستگاه بين المللي را داشته باشد. اين شركت به تازگي ساخت، مطالعه و بررسي بر روي بزرگترين اتاق بادي فضايي را آغاز كرده است.

 

 

 

614300_orig.jpg

 

 

ناسا براي پرتاب اين اتاقكها از موشكهاي بخش خصوصي خود استفاده خواهد كرد. اولين و پيش پا افتاده ترين كاربرد اين اتاقها مرتفع كردن نياز به استفاده حداكثر از فضاي ايستگاه است.

بر اساس گزارش فاكس نيوز، فايده دوم اتاقكهاي بادي BEAM در ايستگاه فضايي بهبود پيدا كردن موقعيت لوجستيكي ايستگاه است. به گفته فضانوردان اين فرصتي شگفت انگيز براي ناسا و بخش تجاري خواهد بود كه با مشاركت يكديگر در ساختار ايستگاه فضايي بهبود ايجاد كنند.

 

 

منبع:خبرگزاري مهر

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...