رفتن به مطلب

جایزه اسکار


spow

ارسال های توصیه شده

مجسمه اسکار:

این مجسمه که توسط سدریک گیبونز رئیس قسمت طراحی موسسه MGM یا کمپانی مترو گلدوین مایر طراحی شده، شوالیه برهنه ای را نشان می دهد که شمشیری را روی یک حلقه فیلم نگاه داشته است. این حلقه فیلم پنج پره دارد که نشانه پنج صنف اصلی مورد نظر آکادمی (تهیه کنندگان، کارگردانان، بازیگران، تکنیسینها و نویسندگان) است. بلندی مجسمه اسکار ۳۴ سانتی متر و سه میلی متر و وزن آن ۳ کیلو ۸۵۰ گرم است. درباره چهره این مجسمه عموماً به گفته خانم مارگارت هریک کتابدار وقت آکادمی استناد می شود که گفته بود این مجسمه به عموی او که نامش اسکار پیرس بود شباهت دارد. تا سال ۱۹۳۴ این نام برای مجسمه جا افتاد هرچند که رسما از سال ۱۹۳۹ از نام اسکار برای این جایزه استفاده شد.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

عضویت:

آکادمی به هنگام تاسیسش در سال ۱۹۲۷ تنها ۳۷ عضو داشت. اعضای آکادمی از افراد رده بالای صنعت فیلم بودند. امروزه آکادمی شش هزار عضو دارد. عضویت تنها از راه دعوت امکان پذیر است و تنها محدود به کسانی ست که در هنر (بازیگری، نویسندگی و کارگردانی) یا علوم (فیلمبرداری، تدوین و غیره) سرآمد هستند. هر عضو آکادمی در رشته تخصی خود حق رای دارد.

شایستگی:

معیارهایی که باعث می شوند کسی نامزد دریافت جایزه اسکار شود پیچیده اند و به مقررات تک تک صنف های آکادمی بستگی دارند. مثلا نامزد های جایزه بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان را کشورهای مربوطه تعیین می کنند و برای آکادمی می فرستند. اما قاعده اصلی این است که همه فیلمهایی که در رقابت شرکت می کنند باید طی یک ساله منتهی به ۳۱ دسامبر در لس آنجلس به نمایش در آمده باشند. در جریان رقابت برای نامزدی، استودیوهای فیلمسازی با فرستادن نسخه دی وی دی فیلم ها برای اعضای آکادمی یا با دادن آگهی هایی با عنوان “برای ملاحظه شما” توجه آنها را نسبت به فیلم خود جلب می کنند.

برندگان و بازندگان:

بیشترین تعداد اسکاری که تاکنون یک فیلم برده است ۱۱ جایزه است. سه فیلم بن هور، تایتانیک و ارباب حلقه ها: بازگشت پادشاه هر یک برنده ۱۱ جایزه اسکار شده اند. فیلمهای همه چیز درباره ایو و تایتانیک هر یک در ۱۴ رشته نامزد دریافت جایزه بودند و این در نوع خود یک رکورد محسوب می شود. فیلمهای نقطه عطف و رنگ ارغوانی هم هریک در ۱۱ رشته نامزد اسکار بوده اند اما حتی یک اسکار هم نگرفتند. کاترین هپبورن موفق ترین ستاره تاریخ اسکار است. او در فاصله سالهای ۱۹۳۴ تا ۱۹۸۲ هشت بار نامزد دریافت جایزه اسکاربهترین بازیگری شد و چهار بار این جایزه را گرفت.

  • Like 14
لینک به دیدگاه
  • 11 ماه بعد...
  • پاسخ 90
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

جایزه آکادمی که به‌طور غیررسمی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
(Oscar) می‌نامند؛ جایزه‌ای است که هر ساله توسط
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
به بهترین آثار صنعت سینما اهدا می‌شود. این مراسم یکی از شاخص‌ترین مراسم‌های اهدای جوایز در جهان است و ساله در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به‌صورت زنده پخش می‌شود. همچنین در بخش رسانه، قدیمی‌ترین مراسم اهدای جوایز به شمار رفته و جوایزی نظیر جایزه
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
(برای موسیقی)، جایزه
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
(برای تلویزیون) و جایزه
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
(برای تئاتر) پس از آن شکل گرفتند. آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک توسط لوئیز بی. مایر مدیر استودیوی متروگلدوین مایر ایجاد شد.

اولین مراسم اسکار در روز پنجشنبه، ۱۶ مه ۱۹۲۹ در

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
در هالیوود، کالیفرنیا به افتخار فیلم‌های برجستهٔ سال ۱۹۲۷ و ۱۹۲۸ برگزار شد. هشتادوچهارمین مراسم جایزه اسکار در ۲۶ فوریه ۲۰۱۲ در
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
در هالیوود، کالیفرنیا برگزار می‌شود.

  • Like 14
لینک به دیدگاه

oscar-statue-shadow.jpg

 

 

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
که یکی از طراحان صحنه مطرح در سینمای آمریکا بود به هنگامی که اعضای آکادمی بر سر نوع جایزه مذاکره می کردند ، به فکر این مجسمه افتاد و طرح آن را رائه داد ( او خودش یازده بار به دریافت این جایزه نائل شد).

 

طرح گیبونز، تندیسی از یک مرد بود با نگاهی جدی که شمشیری به دست دارد و روی یک حلقه فیلم ایستاده است. این طرح در اختیار مجسمه ساز مطرح ، جورج استنلی ( George Stanley ) قرار گرفت و او آن را به طول 13 اینچ و به وزن 6 پوند ساخت. این مجسمه ابتدا از 5/92% فلز قلع و 5/7% مس که از برنز پر شده و روی آن را با طلا اندود کرده بودند ساخته شد و ارزش آن صد دلار بود. اما مجسمه اسکار امروزی از فلزی موسوم به فلز بریتانیا ساخته می شود که کاملا پرداخت شده ، سپس روی مجسمه با طلای 10 عیار ، آب داده می شود بعد مجددا پرداخت و سرانجام با طلای 24 عیار اندود می شود. وزن این تندیس 11پوند است و از نظر قانونی در سال 1941 به ثبت رسیده و شرکت معتبر تندیس سازی کالیفرنیای شرقی با همکاری شرکت پیکره سازی داج ( هر دو در ایالت کالیفرنیا ) از سال 1959 این تندیس ها را می سازند.

 

ارزش هر یک از این تندیس ها 200 دلار است ، اما این قیمت مهم نیست و ارزش معنوی آن برای برندگان آن غیر قابل محاسبه است. با این وجود آکادمی قانونی درباره نگهداری و فروش آن وضع کرده که در اساس نامه آکادمی ذکر شده:

 

« برنده اسکار ، به هیچ وجه نباید آن را در معرض فروش قرار دهد یا به کسی واگذار کند. اگر کسی نخواهد جایزه را نزد خود نگاه دارد ، می تواند آن را به اکادمی بدهد و در برابر ان ده دلار رایج دریافت کند. وارث و بازماندگان نیز مشمول این قاعده هستند.»

 

اما درباره اینکه چه شد که این تندیس را اسکار نامیدند داستان های گوناگونی نقل شده ، اما داستانی را که آکادمی تایید می کند ، این است که خانم مارگریت هریک ( Margaret Herrice ) ، کتابدار آکادمی که بعدها مدیر عامل آن هم شد ، نام اسکار را بر ان نهاده ، آن هم به این جهت که این مجسمه به عمویش که اسکار نام داشته شبیه بوده. به این ترتیب از سال 1931 این جایزه را اسکار نامیدند.

  • Like 14
لینک به دیدگاه

در شب شانزدهم ماه می سال 1929 ، اولین جشن اهدای جوایز آکادمی با حضور 270 مهمان در هتل روزولت ، واقع در هالیوود برگزار شد. حاضران توزیع دوازده جایزه در رشته های گوناگون سینمایی را مشاهده کردند.

در دو سال اول کمیته ای متشکل از بیست عضو از همه رشته ها انتخاب شدند که پنج نامزد دریافت جایزه را انتخاب می کردند و سپس فقط پنج نفر از اعضای کمیته ، برندگان اول را انتخاب کردند. در حالی که در سال سوم ، چهارصد نفر گزینش را انجام دادند.

 

اولین بار این جایزه ها به فیلم هایی اهدا شد که از اول ماه اوت 1927 تا سی و یکم جولای 1928 به نمایش در آمده بودند. این شیوه (شش ماهه) تا سال 1933 اعمال شد و از 1934 سال تقویمی در نظر گرفته شد و تا امروز هم پا برجا ماند. بر طبق این قانون فیلمی می تواند در این جشنواره شرکت کند و نامزد دریافت جایزه شود که در آن سال حداقل به مدت یک هفته در شهر لوس آنجلس یا حومه آن به نمایش عمومی در آمده باشد.

 

آکادمی هر ساله ، در هر رشته سینمایی ، فهرست دستاوردهای برجسته را برای اعضای همان رشته می فرستد ( رشته کارگردانی برای کارگردان ها و ... ). هر یک از اعضا ( این اعضا در حال حاضر در حدود 6000 نفر هستند) موظف هستند که از بین این فهرست پنج نام را در رشته خود و پنج نام را به عنوان بهترین فیلم انتخاب کنند و آنها را به آکادمی بدهند. پس از شمارش آراء اولیه ، پنج نام به عنوان نامزدهای آن رشته برگزیده می شوند و بار دیگر این نام ها در اختیار اعضا قرار می گیرد. این بار در رای گیری نهایی از بین پنج نامزدها ، اعضا می توانند در همه رشته ها رای بدهند ، ولی با توجه به اینکه برای رای دادن به بهترین فیلم خارجی زبان ، مستند و فیلم های کوتاه باید تمامی فیلم های نامزد جایزه را دیده باشند ، معمولا در این موارد تعداد آراء کاهش می یابد. این آراء این بار مستقیما به شرکت مستقل حسابرسی پرایس واتر هاوس ( Price Waterhouse ) فرستاده می شوند. رئیس این شرکت به همراه چند تن از اعضای قابل اعتماد خود در یک اتاق مخصوص به آراء رسیدگی می کنند. پس از آنکه کلیه آراء خوانده شد ، نام برندگان در دو نسخه در پاکت های لاک و مهر شده قرار می گیرند. یکی از این نسخه ها به داخل گاو صندوق شرکت می رود و نسخه دیگر در روز مراسم در اختیار رئیس آکادمی قرار می گیرد. در حقیقت این نوع رائ گیری یکی از بی خدشه ترین آنهاست و تا امروز هم خلافی در آن دیده نشده و همه اعضا تا زمان اعلام نام برندگان نتیجه را نمی دانند.

 

با وجود آنکه امروزه همگان بر شیوه درست و مناسب رائ گیری و انتخاب برندگان در اسکار توافق دارند اما آکادمی از اولین جلسات خود که برای بنیان گذاری برگزار کرد تا به امروز شاهد مجادله ها و انتقادهای پایان ناپذیری بوده. در سال 1935 که شرکت پرایس واترهاوس مسائلی را در مورد روش نادرست رائ گیری مطرح کرد شایعات شروع به پخش شدن کرد ، شایعاتی درباره رشوه گیری و اعمال نفوذ استودیوهایی که بر آکادمی تسلط دارند به ویژه استودیوی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
این استودیو در ده سال اول برگزاری مراسم 155 بار در رشته های مختلف نامزد شد و 33 تای آن را برد که در مقایسه با استودیوهای دیگر بسیار چشمگیر بود). این گونه شایعه ها و مشاجره ها ، در دهه سی اعضای آکادمی را به شدت کاهش داد ، زیرا سینماگرانی که به این آکادمی پیوسته بودند دیگر آن را قابل اطمینان نمی دانستند و به این ترتیب از آن کناره گرفتند.در سال 1935 ،
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
، از جمله کارگردانان مطرح هالیوود ، به ریاست آکادمی رسید. زمانی که او به ریاست رسید از 600 نفر اعضای آکادمی تنها 50 نفر باقی مانده بودند. کاپرا بلافاصلا بعد از رسیدن به ریاست ، بازسازی موسسه را آغاز کرد و در سال 1936 با اهداء جایزه ویژه ای به کارگردان توانا و یکی از پیشگامان بزرگ سینما ،
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
دوباره مردم را به هیجان آورد. به این ترتیب بعد از آنکه جنگ قدرت در آکادمی به پایان رسید دوباره عضویت در آن رو به افزایش نهاد ، تا جایی که امروزه نزدیک به 6000 عضو دارد و از اعتباری بسیار بالا برخوردار است.

  • Like 9
لینک به دیدگاه

از سال 1953 ، آکادمی قرار دادی با تلوزیون برای پخش این مراسم بست. این پخش بنیه مالی آکادمی را بسیار بالا برد. این مبلغ زیاد است( اوایل هرسال دو میلیون دلار) و به مسئولان آکادمی کمک می کند که به برنامه های مهم در امر پژوهش ، بورس های تحصیلی ، گرد آوری و نگهداری فیلم ها و انتشار کتب و مجلات بپردازند و به این ترتیب قدرت خود را بیش از پیش کنند.

 

همان طور که آکادمی از طریق پخش تلوزیونی مراسم صاحب درامد چشمگیری می شود ، برندگان و نامزدهای اسکار هم از نظر اقتصادی سود بیشتری می برند. فروش بالا ی فیلم ها و چند برابر شدن دستمزد سینماگران نامزد و برنده تنها بخشی از تاثیراتی است که این مراسم در صنعت سینما برجای می گذارد.

جوایز اصلی در یک جشن که مستقیما از تلویزیون پخش می‌شود، اغلب در ماه مارس بعد از سال مربوطه و ۶ هفته پس ار اعلام اسامی نامزدین اعطا می‌شوند. این جشن بسیار مجلل و با شکوه است و تمامی مدعوین بر روی فرشی قرمز رنگ که توسط برجسته‌ترین طراحان مد روز آماده شده راه می‌روند. بر اساس تخمین‌ها هر سال بیش از یک میلیارد نفر به صورت زنده و یا ضبط شده این جشن را تماشا می‌کنند.( لوی ۲۰۰۳)

این جشن برای اولین بار در سال ۱۹۵۳ از تلویزیون

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
پخش شد. از آن زمان تا سال ۱۹۶۰ از N
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 11
لینک به دیدگاه

جوایز آکادمی خصوصا طی سال‌های اخیر مورد اختلاف و انتقاد بسیاری بوده است.منقدان بر این عقیده هستند که بسیاری از برندگان جایزه بهترین فیلم سینمایی در گذشته در مقابل آزمون زمان باقی نماندند. منتقدان چنین استدلال می‌کنند که برخی از این فیلم‌ها از جمله فیلم "

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
" ساختهِ (
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
) با گذشت زمان تاثیراتی را که در زمان اولین اکران داشته اند از دست داده اند. در مثالی دیگر، منقدان به این نکته پرداخته اند که چطور بعضی فیلم‌ها مانند "
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
(فیلم۱۹۵۹)، برنده سال ۱۹۵۹ که یکی ازپردرآمدترین فیلم هایی است که ساخته شده در مقایسه با سایر فیلم‌های سال ۱۹۵۹ مانند "
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
" و "
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
" در مقابل زمان کمتر باقی مانده اند..( اگرچه "بن هور" در حال حاضر در لیست
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
در مکان ۱۲۱ قرار دارد، در حالی که " ریو براو" و "تقلید زندگی " اصلا در این لیست وجود ندارند.)علاوه براین برخی فیلم‌های نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم که این عنوان را از دست دادند، در نظر بسیاری از منتقدان و فیلم سازان شاهکار هستند. بارزترین نمونه فیلم
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
است که نامزد دریافت نهمین اسکار شد اما تنها جایزه ( بهترین فیلمنامه اصیل) را به خود اختصاص داد و درحالیکه طرفداران فیلم‌ها، علم دوستان و فیلم سازان این فیلم را به عنوان بهترین فیلم تمامی دوران‌ها درنظر گرفته اند. فیلم‌های "
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
"، "
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
"، "
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
"، "
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
" و برخی دیگر از جمله نمونه‌های اینگونه فیلم‌ها هستند.انتقادی دیگر این است که بازیگران زن و یا مردی که ابتدا در فیلم های کمدی (و سایر
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
) مطرح شدند، برای اینکه به طور جدی مورد نظر آکادمی واقع شوند باید در فیلم‌های دراماتیک موفق شوند. تنها ۵ بازیگر برای بازی در نقش‌های کمدی جایزه بهترین بازیگر را برده اند.برخی از کارگردانان که به هنرمندی آنها اذعان شده است(مانند
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
،
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
و
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
و
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
هرگز جایزه بهترین کارگردان را نبرده اند.از دیگر انتقادات عینی افزایش تاثیر اعمال نفوذ کارگردانان و شرکت‌های سازنده فیلم در مورد برخی فیلم‌ها است، به این معنا که جوایز بیشتر منعکس کننده تلاش‌ها برای اعمال نفوذ هستند و این قضیه شایستگی فیلم‌ها را تحت تاثر قرار داده است.تا به امروز بخشی برای جایزه به کارهای نمایشی، بدلکاران یا مشارکت‌های نمایشی استفاده نشده است.در مورد فرآیند رای دادن در آکادمی نیز نقایص زیادی برشمرده شده است، از جمله این حقیقت که دستیاران اعضای آکادمی اغلب در برگه رای گیری رسمی اسکار رای می‌دهند.

  • Like 11
لینک به دیدگاه

خب بعد از توضیحاتی که قرار داده شد از پست بعدی جوایز اسکار در تمامی دوره ها رو میذارم.امیدوارم که مورد پسند واقع بشه.

 

منبع :

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

در هر بخش برنده ها با رنگ قرمز مشخص شده اند.

  • Like 9
لینک به دیدگاه

نامزدهای بهترین فیلم: (Unique and Artistic Production)

Chang

The Crowd

Sunrise

 

نامزدهای بهترین فیلم: (Production)

The Racket

Seventh Heaven

Wings

 

نامزدهای بهترین بازیگران مرد:

The Last Command (1928) - Emil Jannings

The Noose (1928) - Richard Barthelmess

The Patent Leather Kid (1927) - Richard Barthelmess

The Way of All Flesh (1927) - Emil Jannings

 

نامزدهای بهترین بازیگران زن:

Sadie Thompson (1928) - Gloria Swanson

Seventh Heaven (1927) - Janet Gaynor

A Ship Comes In (1928) - Louise Dresser

Street Angel (1928) - Janet Gaynor

Sunrise (1927) - Janet Gaynor

 

نامزدهای بهترین کارگردان فیلم کمدی:

Two Arabian Knights (1927) - Lewis Milestone

Speedy (1928) - Ted Wilde

 

نامزدهای بهترین کارگردان فیلم درام:

The Crowd (1928) - King Vidor

Seventh Heaven (1927) - Frank Borzage

Sorrell and Son (1927) - Herbert Brenon

 

نامزدهای بهترین فیلمنامه اورژینال:

The Last Command (1928) - Lajos Bir

Underworld (1927) - Ben Hecht

نامزدهای بهترین فیلمنامه اقتباسی:

Glorious Betsy (1928) - Anthony Coldeway

The Jazz Singer (1927) - Alfred A. Cohn

Seventh Heaven (1927) - Benjamin Glazer

نامزدهای بهترین فیلمنامه نویس:

Joseph Farnham

George Marion Jr

The Private Life of Helen of Troy (1927) - Gerald C. Duffy

  • Like 8
لینک به دیدگاه

نامزدهای بهترین فیلم:‏

‎ Alibi

‎ The Broadway Melody

‎ The Hollywood Revue of 1929

‎ In Old Arizona

‎ Patriot

نامزدهای بهترین بازیگر مرد:‏

‎ Alibi (1929) - Chester Morris

‎ In Old Arizona (1929) - Warner Baxter

‎ The Patriot (1928) - Lewis Stone

‎ Thunderbolt (1929) - George Bancroft

‎ The Valiant (1929) - Paul Muni

نامزدهای بهترین بازیگر زن:‏

‎ The Barker (1928) - Betty Compson

‎ The Broadway Melody (1929) - Bessie Love

‎ Coquette (1929) - Mary Pickford

‎ The Divine Lady (1929) - Corinne Griffith

‎ The Letter (1929) - Jeanne Eagels

‎ Madame X (1929) - Ruth Chatterton

نامزدهای بهترین کارگردان:‏

‎ The Broadway Melody (1929) - Harry Beaumont

‎ The Divine Lady (1929) - Frank Lloyd

‎ Drag (1929) - Frank Lloyd

‎ In Old Arizona (1929) - Irving Cummings

‎ Madame X (1929) - Lionel Barrymore

‎ The Patriot (1928) - Ernst Lubitsch

‎ Weary River (1929) - Frank Lloyd

نامزدهای بهترین فیلمنامه:‏

‎ The Cop (1928) - Elliott J. Clawson

‎ In Old Arizona (1929) - Tom Barry

‎ The Last of Mrs. Cheyney (1929) - Hanns KrŠly

‎ The Leatherneck (1929) - Elliott J. Clawson

‎ Our Dancing Daughters (1928) - Josephine Lovett

‎ The Patriot (1928) - Hanns KrŠly

‎ Sal of Singapore (1928) - Elliott J. Clawson

‎ Skyscraper (1928) - Elliott J. Clawson

‎ The Valiant (1929) - Tom Barry

‎ A Woman of Affairs (1928) - Bess Meredyth

‎ Wonder of Women (1929) - Bess Meredyth

  • Like 7
لینک به دیدگاه

نامزدهای بهترین فیلم:‏

‎ All Quiet on the Western Front (1930

‎ Big House (1930)

Disraeli (1929)

‎ Divorcee (1930)

‎ Love Parade (1929)

 

نامزدهای بهترین بازیگر مرد:‏

‎ Big House (1930) - Wallace Beery

‎ Big Pond (1930) - Maurice Chevalier

‎ Bulldog Drummond (1929) - Ronald Colman

‎ Condemned (1929) - Ronald Colman

‎ Disraeli (1929) - George Arliss

‎ Green Goddess (1930) - George Arliss

‎ Love Parade (1929) - Maurice Chevalier

‎ Rogue Song (1930) - Lawrence Tibbett

 

نامزدهای بهترین بازیگر زن:‏

‎ Anna Christie (1930/I) - Greta Garbo

‎ Devil's Holiday (1930) - Nancy Carroll

‎ Divorcee (1930) - Norma Shearer

‎ Romance (1930) - Greta Garbo

‎ Sarah and Son (1930) - Ruth Chatterton

‎ Their Own Desire (1929) - Norma Shearer

‎ Trespasser (1929) - Gloria Swanson

 

نامزدهای بهترین کارگردان:‏

‎ All Quiet on the Western Front (1930) - Lewis Milestone

‎ Anna Christie (1930/I) - Clarence Brown

‎ Divorcee (1930) - Robert Z. Leonard

‎ Hallelujah (1929) - King Vidor

‎ Love Parade (1929) - Ernst Lubitsch

‎ Romance (1930) - Clarence Brown

 

نامزدهای بهترین فیلمنامه:‏

‎ All Quiet on the Western Front (1930) - George Abbott; Maxwell Anderson; Del ‎Andrews

‎ Big House (1930) - Frances Marion

‎ Disraeli (1929) - Julien Josephson

‎ Divorcee (1930) - John Meehan

‎ Street of Chance (1930) - Howard Estabrook

  • Like 7
لینک به دیدگاه
  • 1 ماه بعد...

نامزدهای بهترین فیلم:‏

‎ Cimarron

‎ East Lynne

‎ Front Page

‎ Skippy

‎ Trader Horn

 

نامزدهای بهترین بازیگر مرد نقش اصلی:‏

‎ Cimarron (1931) - Richard Dix

‎ A Free Soul (1931) - Lionel Barrymore

‎ Front Page (1931) - Adolphe Menjou

‎ Royal Family of Broadway (1930) - Fredric March

‎ Skippy (1931) - Jackie Cooper

 

نامزدهای بهترین بازیگر زن نقش اصلی:‏

‎ Cimarron (1931) - Irene Dunne

‎ A Free Soul (1931) - Norma Shearer

‎ Holiday (1930) - Ann Harding

‎ Min and Bill (1930) - Marie Dressler

‎ Morocco (1930) - Marlene Dietrich

 

نامزدهای بهترین کارگردان:‏

‎ Cimarron (1931) - Wesley Ruggles

‎ A Free Soul (1931) - Clarence Brown

‎ Front Page (1931) - Lewis Milestone

‎ Morocco (1930) - Josef von Sternberg

‎ Skippy (1931) - Norman Taurog

نامزدهای بهترین فیلمنامه اورژینال:‏

‎ Dawn Patrol (1930) - John Monk Saunders

‎ Doorway to Hell (1930) - Rowland Brown

‎ Laughter (1930) - Harry d'Abbadie d'Arrast; Douglas Z. Doty; Donald Ogden ‎Stewart

‎ Public Enemy (1931) - John Bright (I); Kubec Glasmon

‎ Smart Money (1931) - Lucien Hubbard; Joseph Jackson

 

نامزدهای بهترین فیلمنامه اقتباسی:‏

‎ Cimarron (1931) - Howard Estabrook

‎ Criminal Code (1931) - Seton I. Miller; Fred Niblo Jr

‎ Holiday (1930) - Horace Jackson

‎ Little Caesar (1930) - Francis Edward Faragoh; Robert N. Lee

‎ Skippy (1931) - Joseph L. Mankiewicz; Sam Mintz

 

نامزدهای بهترین فیلمبرداری:‏

‎ Cimarron (1931) - Edward Cronjager

‎ Morocco (1930) - Lee Garmes

‎ Right to Love (1930) - Charles Lang

‎ Svengali (1931) - Barney McGill

‎ Tabu (1931) - Floyd Crosby

  • Like 5
لینک به دیدگاه

نامزدهای بهترین فیلم:

Arrowsmith (1931)

Bad Girl (1931)

Champ (1931/I)

Five Star Final (1931)

Grand Hotel (1932)

One Hour with You (1932)

Shanghai Express (1932)

Smiling Lieutenant (1931)

 

نامزدهای بهترین بازیگر مرد نقش اصلی:

Champ (1931/I) - Wallace Beery

Dr. Jekyll and Mr. Hyde (1931) - Fredric March

Guardsman (1931) - Alfred Lunt

 

نامزدهای بهترین بازیگر زن نقش اصلی:

Emma (1932) - Marie Dressler

Guardsman (1931) - Lynn Fontanne

Sin of Madelon Claudet (1931) - Helen Hayes

نامزدهای بهترین کارگردان:

Bad Girl (1931) - Frank Borzage

Champ (1931/I) - King Vidor

Shanghai Express (1932) - Josef von Sternberg

 

نامزدهای بهترین فیلمنامه اورژینال:

Champ (1931/I) - Frances Marion

Lady and Gent (1932) - Grover Jones; William Slavens McNutt

Star Witness (1931) - Lucien Hubbard

What Price Hollywood? (1932) - Adela Rogers St. Johns; Jane Murfin

 

نامزدهای بهترین فیلمنامه اقتباسی:

Arrowsmith (1931) - Sidney Howard

Bad Girl (1931) - Edwin J. Burke

Dr. Jekyll and Mr. Hyde (1931) - Percy Heath; Samuel Hoffenstein

  • Like 5
لینک به دیدگاه

نامزدهای بهترین فیلم:

42nd Street (1933)

Cavalcade (1933)

A Farewell to Arms (1932)

I Am a Fugitive from a Chain Gang (1932)

Lady for a Day (1933)

Little Women (1933)

Private Life of Henry VIII (1933)

She Done Him Wrong (1933)

Smilin' Through (1932)

State Fair (1933)

 

نامزدهای بهترین بازیگر مرد نقش اصلی:

Berkeley Square (1933) - Leslie Howard

I Am a Fugitive from a Chain Gang (1932) - Paul Muni

Private Life of Henry VIII (1933) - Charles Laughton

نامزدهای بهترین بازیگر زن نقش اصلی:

Cavalcade (1933) - Diana Wynyard

Lady for a Day (1933) - May Robson

Morning Glory (1933) - Katharine Hepburn

نامزدهای بهترین کارگردان:

Cavalcade (1933) - Frank Lloyd

Lady for a Day (1933) - Frank Capra

Little Women (1933) - George Cukor

 

نامزدهای بهترین فیلمنامه اورژینال:

One Way Passage (1932) - Robert Lord

Prizefighter and the Lady (1933) - Frances Marion

Rasputin and the Empress (1932) - Charles MacArthur

 

 

نامزدهای بهترین فیلمنامه اقتباسی:

Lady for a Day (1933) - Robert Riskin

Little Women (1933) - Victor Heerman; Sarah Y. Mason

State Fair (1933) - Paul Green (I); Sonya Levien

  • Like 5
لینک به دیدگاه

نامزدهای بهترین فیلم:

Barretts of Wimpole Street (1934)

Cleopatra (1934)

Flirtation Walk (1934)

Gay Divorcee (1934)

Here Comes the Navy (1934)

House of Rothschild (1934)

Imitation of Life (1934)

It Happened One Night (1934)

One Night of Love (1934)

Thin Man (1934)

Viva Villa! (1934)

White Parade (1934)

 

نامزدهای بهترین بازیگر نقش اصلی مرد:

Affairs of Cellini (1934) - Frank Morgan

It Happened One Night (1934) - Clark Gable

Thin Man (1934) - William Powell

 

نامزدهای بهترین بازیگر نقش اصلی زن:

Barretts of Wimpole Street (1934) - Norma Shearer

It Happened One Night (1934) - Claudette Colbert

Of Human Bondage (1934) - Bette Davis

One Night of Love (1934) - Grace Moore

 

نامزدهای بهترین کارگردان:

It Happened One Night (1934) - Frank Capra

One Night of Love (1934) - Victor Schertzinger

Thin Man (1934) - W.S. Van Dyke

 

نامزدهای بهترین فیلمنامه اورژینال:

Hide-Out (1934) - Mauri Grashin

Manhattan Melodrama (1934) - Arthur Caesar

Richest Girl in the World (1934) - Norman Krasna

 

نامزدهای بهترین فیلمنامه اقتباسی:

It Happened One Night (1934) - Robert Riskin

Thin Man (1934) - Frances Goodrich; Albert Hackett

Viva Villa! (1934) - Ben Hecht

  • Like 5
لینک به دیدگاه

نامزدهای بهترین فیلم:

Alice Adams (1935)

Broadway Melody of 1936 (1935)

Captain Blood (1935)

David Copperfield (1935)

Informer (1935)

Lives of a Bengal Lancer (1935)

A Midsummer Night’s Dream (1935)

Les Miserables (1935)

Mutiny on the Bounty (1935)

Naughty Marietta (1935)

Ruggles of Red Gap (1935)

Top Hat (1935)

 

نامزدهای بهترین بازیگر نقش اصلی مرد:

Black Fury (1935) - Paul Muni

Informer (1935) - Victor McLaglen

Mutiny on the Bounty (1935) - Clark Gable

Mutiny on the Bounty (1935) - Charles Laughton

Mutiny on the Bounty (1935) - Franchot Tone

 

نامزدهای بهترین بازیگر نقش اصلی زن:

Alice Adams (1935) - Katharine Hepburn

Becky Sharp (1935) - Miriam Hopkins

Dangerous (1935) - Bette Davis

Dark Angel (1935) - Merle Oberon

Escape Me Never (1935) - Elisabeth Bergner

Private Worlds (1935) - Claudette Colbert

 

نامزدهای بهترین کارگردان:

Captain Blood (1935) - Michael Curtiz

Informer (1935) - John Ford

Lives of a Bengal Lancer (1935) - Henry Hathaway

Mutiny on the Bounty (1935) - Frank Lloyd

نامزدهای بهترین فیلمنامه اورژینال:

'G' Men (1935) - Darryl F. Zanuck

Broadway Melody of 1936 (1935) - Moss Hart

Gay Deception (1935) - Don Hartman (I); Stephen Morehouse Avery

Scoundrel (1935) - Ben Hecht; Charles MacArthur

نامزدهای بهترین فیلمنامه نمایشی:

Captain Blood (1935) - Casey Robinson

Informer (1935) - Dudley Nichols

Lives of a Bengal Lancer (1935) - Achmed Abdullah

Mutiny on the Bounty (1935) - Jules Furthman

  • Like 5
لینک به دیدگاه

نامزدهای بهترین فیلم:

Anthony Adverse (1936)

Dodsworth (1936)

Great Ziegfeld (1936)

Libeled Lady (1936)

Mr. Deeds Goes to Town (1936)

Romeo and Juliet (1936)

San Francisco (1936)

Story of Louis Pasteur (1936)

A Tale of Two Cities (1935)

Three Smart Girls (1936)

 

نامزدهای بهترین بازیگر نقش اصلی مرد:

Dodsworth (1936) - Walter Huston

Mr. Deeds Goes to Town (1936) - Gary Cooper

My Man Godfrey (1936) - William Powell

San Francisco (1936) - Spencer Tracy

Story of Louis Pasteur (1936) - Paul Muni

نامزدهای بهترین بازیگر نقش اصلی زن:

Great Ziegfeld (1936) - Luise Rainer

My Man Godfrey (1936) - Carole Lombard

Romeo and Juliet (1936) - Norma Shearer

Theodora Goes Wild (1936) - Irene Dunne

Valiant Is the Word for Carrie (1936) - Gladys George

 

نامزدهای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد:

Come and Get It (1936) - Walter Brennan

General Died at Dawn (1936) - Akim Tamiroff

My Man Godfrey (1936) - Mischa Auer

Pigskin Parade (1936) - Stuart Erwin

Romeo and Juliet (1936) - Basil Rathbone

 

نامزدهای بهترین بازیگر نقش مکمل زن:

Anthony Adverse (1936) - Gale Sondergaard

Dodsworth (1936) - Maria Ouspenskaya

Gorgeous Hussy (1936) - Beulah Bondi

My Man Godfrey (1936) - Alice Brady

These Three (1936) - Bonita Granville

 

نامزدهای بهترین کارگردان:

Dodsworth (1936) - William Wyler

Great Ziegfeld (1936) - Robert Z. Leonard

Mr. Deeds Goes to Town (1936) - Frank Capra

My Man Godfrey (1936) - Gregory La Cava

San Francisco (1936) - W.S. Van Dyke

 

نامزدهای بهترین فیلمنامه اورژینال:

Fury (1936) - Norman Krasna

Great Ziegfeld (1936) - William Anthony McGuire

San Francisco (1936) - Robert E. Hopkins

Story of Louis Pasteur (1936) - Pierre Collings; Sheridan Gibney

Three Smart Girls (1936) - Adele Comandini

 

نامزدهای بهترین فیلمنامه اقتباسی:

After the Thin Man (1936) - Frances Goodrich; Albert Hackett

Dodsworth (1936) - Sidney Howard

Mr. Deeds Goes to Town (1936) - Robert Riskin

My Man Godfrey (1936) - Eric Hatch; Morrie Ryskind

Story of Louis Pasteur (1936) - Pierre Collings; Sheridan Gibney

  • Like 5
لینک به دیدگاه

نامزدهای بهترین فیلم:

The Awful Truth (1937)

Captains Courageous (1937)

Dead End (1937)

The Good Earth (1937)

In Old Chicago (1937)

The Life of Emile Zola (1937)

Lost Horizon (1937)

One Hundred Men and a Girl (1937)

Stage Door (1937)

A Star Is Born (1937)

 

نامزدهای بهترین بازیگر نقش اصلی مرد:

Captains Courageous (1937) - Spencer Tracy

Conquest (1937) - Charles Boyer

The Life of Emile Zola (1937) - Paul Muni

Night Must Fall (1937/I) - Robert Montgomery

A Star Is Born (1937) - Fredric March

 

نامزدهای بهترین بازیگر نقش اصلی زن:

 

The Awful Truth (1937) - Irene Dunne

Camille (1937) - Greta Garbo

The Good Earth (1937) - Luise Rainer

A Star Is Born (1937) - Janet Gaynor

Stella Dallas (1937) - Barbara Stanwyck

 

نامزدهای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد:

The Awful Truth (1937) - Ralph Bellamy

The Hurricane (1937) - Thomas Mitchell

The Life of Emile Zola (1937) - Joseph Schildkraut

Lost Horizon (1937) - H.B. Warner

Topper (1937) - Roland Young

 

نامزدهای بهترین بازیگر نقش اصلی زن:

Dead End (1937) - Claire Trevor

In Old Chicago (1937) - Alice Brady

Night Must Fall (1937/I) - Dame May Whitty

Stage Door (1937) - Andrea Leeds

Stella Dallas (1937) - Anne Shirley

 

نامزدهای بهترین کارگردان:

The Awful Truth (1937) - Leo McCarey

The Good Earth (1937) - Sidney Franklin

The Life of Emile Zola (1937) - William Dieterle

Stage Door (1937) - Gregory La Cava

A Star Is Born (1937) - William A. Wellman

 

نامزدهای بهترین فیلمنامه اورژینال:

Black Legion (1936) - Robert Lord

In Old Chicago (1937) - Niven Busch

The Life of Emile Zola (1937) - Heinz Herald; Geza Herczeg

One Hundred Men and a Girl (1937) - Hanns KrŠly

A Star Is Born (1937) - William A. Wellman; Robert Carson

نامزدهای بهترین فیلمنامه نمایشی:

The Awful Truth (1937) - Vi–a Delmar

Captains Courageous (1937) - Marc Connelly

The Life of Emile Zola (1937) - Heinz Herald

Stage Door (1937) - Morrie Ryskind; Anthony Veiller

A Star Is Born (1937) - Alan Campbell

  • Like 4
لینک به دیدگاه

نامزدهای بهترین فیلم:

Adventures of Robin Hood (1938)

Alexander's Ragtime Band (1938)

Boys Town (1938)

Citadel (1938)

Four Daughters (1938)

La Grande illusion (1937)

Jezebel (1938)

Pygmalion (1938)

Test Pilot (1938)

You Can't Take It with You (1938)

نامزدهای بهترین بازیگر نقش اصلی مرد:

Algiers (1938) - Charles Boyer

Angels with Dirty Faces (1938) - James Cagney

Boys Town (1938) - Spencer Tracy

Citadel (1938) - Robert Donat

Pygmalion (1938) - Leslie Howard

 

نامزدهای بهترین بازیگر نقش اصلی زن:

Jezebel (1938) - Bette Davis

Marie Antoinette (1938) - Norma Shearer

Pygmalion (1938) - Wendy Hiller

Three Comrades (1938) - Margaret Sullavan

White Banners (1938) - Fay Bainter

 

نامزدهای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد:

Algiers (1938) - Gene Lockhart

Four Daughters (1938) - John Garfield

If I Were King (1938) - Basil Rathbone

Kentucky (1938) - Walter Brennan

Marie Antoinette (1938) - Robert Morley

 

نامزدهای بهترین بازیگر نقش مکمل زن:

Great Waltz (1938) - Miliza Korjus

Jezebel (1938) - Fay Bainter

Merrily We Live (1938) - Billie Burke

Of Human Hearts (1938) - Beulah Bondi

You Can't Take It with You (1938) - Spring Byington

 

نامزدهای بهترین کارگردان:

Angels with Dirty Faces (1938) - Michael Curtiz

Boys Town (1938) - Norman Taurog

Citadel (1938) - King Vidor

Four Daughters (1938) - Michael Curtiz

You Can't Take It with You (1938) - Frank Capra

نامزدهای بهترین فیلمنامه اوژینال:

Alexander's Ragtime Band (1938) - Irving Berlin

Angels with Dirty Faces (1938) - Rowland Brown

Blockade (1938) - John Howard Lawson

Boys Town (1938) - Eleanore Griffin; Dore Schary

Mad About Music (1938) - Marcella Burke; Frederick Kohner

Test Pilot (1938) - Frank Wead

 

نامزدهای بهترین فیلمنامه نمایشی:

Boys Town (1938) - John Meehan

Citadel (1938) - Ian Dalrymple; Elizabeth Hill

Four Daughters (1938) - Lenore J.Coffee

Pygmalion (1938) - George Bernard Shaw

You Can't Take It with You (1938) - Robert Riskin

  • Like 5
لینک به دیدگاه

نامزدهای بهترین فیلم:

Dark Victory (1939)

Gone with the Wind (1939)

Goodbye, Mr. Chips (1939)

Love Affair (1939)

Mr. Smith Goes to Washington (1939)

Ninotchka (1939)

Of Mice and Men (1939)

Stagecoach (1939)

Wizard of Oz (1939)

Wuthering Heights (1939)

 

نامزدهای بهترین بازیگر نقش اصلی مرد:

Babes in Arms (1939) - Mickey Rooney

Gone with the Wind (1939) - Clark Gable

Goodbye, Mr. Chips (1939) - Robert Donat

Mr. Smith Goes to Washington (1939) - James Stewart

Wuthering Heights (1939) - Laurence Olivier

 

نامزدهای بهترین بازیگر نقش اصلی زن:

Dark Victory (1939) - Bette Davis

Gone with the Wind (1939) - Vivien Leigh

Goodbye, Mr. Chips (1939) - Greer Garson

Love Affair (1939) - Irene Dunne

Ninotchka (1939) - Greta Garbo

 

نامزدهای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد:

Beau Geste (1939) - Brian Donlevy

Juarez (1939) - Brian Aherne

Mr. Smith Goes to Washington (1939) - Harry Carey

Mr. Smith Goes to Washington (1939) - Claude Rains

Stagecoach (1939) - Thomas Mitchell

نامزدهای بهترین بازیگر نقش مکمل زن:

Drums Along the Mohawk (1939) - Edna May Oliver

Gone with the Wind (1939) - Hattie McDaniel

Gone with the Wind (1939) - Olivia de Havilland

Love Affair (1939) - Maria Ouspenskaya

Wuthering Heights (1939) - Geraldine Fitzgerald

 

نامزدهای بهترین کارگردانی:

Gone with the Wind (1939) - Victor Fleming

Goodbye, Mr. Chips (1939) - Sam Wood

Mr. Smith Goes to Washington (1939) - Frank Capra

Stagecoach (1939) - John Ford

Wuthering Heights (1939) - William Wyler

 

نامزدهای بهترین فیلمنامه اورژینال:

Bachelor Mother (1939) - Felix Jackson

Love Affair (1939) - Mildred Cram; Leo McCarey

Mr. Smith Goes to Washington (1939) - Lewis R. Foster

Ninotchka (1939) - Melchior Lengyel

Young Mr. Lincoln (1939) - Lamar Trotti

 

نامزدهای بهترین فیلمنامه نمایشی:

Gone with the Wind (1939) - Sidney Howard

Goodbye, Mr. Chips (1939) - Eric Maschwitz

Mr. Smith Goes to Washington (1939) - Sidney Buchman

Ninotchka (1939) - Charles Brackett

Wuthering Heights (1939) - Ben Hecht

  • Like 5
لینک به دیدگاه

نامزدهای بهترین فیلم:

Rebecca (1940)

All This, and Heaven Too (1940)

Foreign Correspondent (1940)

Grapes of Wrath, The (1940)

Great Dictator, The (1940)

Kitty Foyle: The Natural History of a Woman (1940)

Letter, The (1940)

Long Voyage Home, The (1940)

Our Town (1940)

Philadelphia Story, The (1940)

نامزدهای بهترین بازیگر نقش اصلی مرد:

Philadelphia Story, The (1940) - James Stewart

Abe Lincoln in Illinois (1940) - Raymond Massey

Grapes of Wrath, The (1940) - Henry Fonda

Great Dictator, The (1940) - Charles Chaplin

Rebecca (1940) - Laurence Olivier

نامزدهای بهترین بازیگر نقش اصلی زن:

Kitty Foyle: The Natural History of a Woman (1940) - Ginger Rogers

Letter, The (1940) - Bette Davis

Our Town (1940) - Martha Scott

Philadelphia Story, The (1940) - Katharine Hepburn

Rebecca (1940) - Joan Fontaine

نامزدهای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد:

Westerner, The (1940) - Walter Brennan

Foreign Correspondent (1940) - Albert Bassermann

Great Dictator, The (1940) - Jack Oakie (I)

Letter, The (1940) - James Stephenson (I)

They Knew What They Wanted (1940) - William Gargan

نامزدهای بهترین بازیگر نقش مکمل زن:

Grapes of Wrath, The (1940) - Jane Darwell

All This, and Heaven Too (1940) - Barbara O'Neil

Philadelphia Story, The (1940) - Ruth Hussey

Primrose Path (1940) - Marjorie Rambeau

Rebecca (1940) - Judith Andersonine

نامزدهای بهترین کارگردانی:

Grapes of Wrath, The (1940) - John Ford

Kitty Foyle: The Natural History of a Woman (1940) - Sam Wood

Letter, The (1940) - William Wyler

Philadelphia Story, The (1940) - George Cukor

Rebecca (1940) - Alfred Hitchcock

  • Like 4
لینک به دیدگاه

×
×
  • اضافه کردن...