رفتن به مطلب

پادشاه اسکار امسال دلش می‌خواهد آشپزی کند


ارسال های توصیه شده

کالین فرث بعد از اینکه اسکار بهترین بازیگریش را گرفت و رفت پی کارش در یک گفتگویی خودمانی اعلام کرده است که حقیقتا منتظر دورانی است که بتواند با نقش جورج ششم پادشاه بریتانیا که خانواده و مربی گفتار درمانی وی، "برتی" خطابش می‌کردند، خداحافظی کند.

 

کالین فرث در ادامه گفته است: «من شروع کرده‌ام به خیال‌پردازی در مورد اینکه بعد از این چه خواهم کرد. فکر می‌کنم وقت زیادی را صرف آشپزی خواهم کرد. آشپزی من اصلا خوب نیست ولی قصد دارم که دست پخت خود را به هر کسی که در تیررس باشد تحمیل کنم. به نظرم این یک راه بسیار خوبی برای آزاد شدن از فشارهایی است که در دوره اخیر در وجود من جمع شده است.»

 

به نظر می‌رسد او یک راه دیگر هم سراغ دارد : «می‌خواهم در یک فیلم کمدی بازی کنم. می‌خواهم نقشی بازی کنم که مرا واقعا مشعوف کند و فضای کاریهای چند سال اخیر را کاملا تغییر دهد، می‌خواهم به‌‌ همان سنت قدیمی خودم بازگردم که خود را مسخره عام و خاص می‌کردم.»

 

فیلم سخنرانی پادشاه اولین بار در فستیوال بین المللی فیلم تورنتو در سپتامبر ۲۰۱۰ روی پرده رفت و در آنجا جایزه ویژه تماشاگران را از آن خود کرد. اما کارزار تبلیغاتی برای معرفی این فیلم از آن زمان تا لحظه برگزاری مراسم اسکار به طور پیوسته در جریان بوده است. در تمام این مدت شاید کالین فرث هر هفته بین دو سوی اقیانوس اطلس در پرواز بوده است.

 

فرث تقریبا تمام جوایز مهم بازیگری را در چند هفته گذشته از آن خود کرد

 

او در سخنرانی خود به هنگام دریافت جایزه گلدن گلوب از برگزار کنندگان این جشنواره به خاطر کمک به حل بحران میانسالگی وی قدردانی کرد و افزود: «در حال حاضر این جایزه دقیقا آن چیزی است که مانع آن خواهد شد که من به کارهای عجیب مثل موتور سواری و امثال آن روی بیاورم.»

 

فیلم‌های دیگری که کالین فرث در آن‌ها نقش ایفا کرده است عبارتند از شکسپیر عاشق محصول سال ۱۹۹۸ و خاطرات بریجیت جونز محصول ۲۰۰۱ که در آن نقش یک عاشق وفادار به نام مارک دارسی را ایفا می‌کرد. در سال ۲۰۰۳ او همراه با اسکارلت جوهانسن در فیلم دختری با گوشواره مروارید بازی کرد و یک سال بعد در بخش دوم خاطرات بریجیت جونز ظاهر شد.

 

پس از پایان کار فیلمبرداری سخنرانی پادشاه کالین فرث بازیگری در یک فیلم جاسوسی دوران جنگ سرد را آغاز کرد که لحیم کار، خیاط، سرباز، جاسوس نام دارد. او نقش یک افسر اداره ضد اطلاعات ارتش بریتانیا را بازی می‌کند که به جاسوسی برای شوروی مشکوک است

 

او از ماه مه امسال نیز در فیلم دیگری که بازسازی فیلم جنایی گامبیت محصول ۱۹۶۶ است در مقابل کامرون دیاز بازی خواهد کرد.

 

فیلمنامه این بازسازی کار برادران کوئن است و داستان آن تلاش و توطئه‌های یک دلال آثار هنری برای کلاهبرداری و فروش یک نقاشی تقلبی مونه به یک فرد بسیار ثروتمند است. در فیلم اصلی مایکل کین و شرلی مک لین بازی می‌کردند و در آن زمان این فیلم در سه رشته نامزد دریافت اسکار شد.

 

علاوه بر همه این‌ها، به گزارش روزنامه لس آنجلس تایمز احتمال داده می‌شود که کالین فرث همراه با نیکول کیدمن در فیلمی به نام استوکر که پارک چان روک کارگردانی خواهد کرد بازی کند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...