رفتن به مطلب

پاریس هیلتون مسلمان شد!


goddess_s

ارسال های توصیه شده

اخبار ضد و نقیض منتشر شده در سایت های مختلف بین المللی حاکی از آن است که “پاریس هیلتون” خواننده، بازیگر، نویسنده و مدل سرشناس آمریکایی مسلمان شده است.

پایگاه خبری “دیلی اسکویب” با انتشار خبری و تصویری از این بازیگر سرشناس هالیوودی که محجبه است، نوشته: “پاریس هیلتون” به دین اسلام گرویده و محجبه شده است

این پایگاه خبری در ادامه به نقل از سخنگوی “هیلتون” نوشت: وی که در سال ۲۰۰۷ میلادی مدتی را بازداشت و در زندان به سر برد، در آن دوران با تعدادی از تازه مسلمان های آمریکایی در آنجا آشنا شده و اطلاعاتی در مورد دین مبین اسلام کسب کرد. آن مسأله به مرور زمان به مسلمان و محجبه شدن وی انجامید.

paris-hilton.jpg

“دیلی اسکویب” همچنین نوشت: وی اخیرا تصمیم گرفته که یک مدرسه اسلامی در مرکز شهر “بورلی هیلز” در ایالت لوس آنجلس آمریکا بسازد و در ماه ژوئن آینده آن را در مراسمی رسمی افتتاح کند. وی نام خود را پس از مسلمان شده به “طاهره” تغییر داده است.

او در ادامه افزود: “پاریس هیلتون” پس از مسلمان شدن ارتباط خود را با یک خانواده مسلمان آمریکایی پاکستانی تبار افزایش داده و مدتی نیز با آنها زندگی کرده است.

در همین برخی سایت های خبری دیگر از شایعه بودن خبر مسلمان شدن “پاریس هیلتون” خبر داد. پایگاه های خبری رژیم صهیونیستی نیز به طور گسترده خبر مسلمان شدن “هیلتون” را منتشر کرده و ضمن اینکه آن را شایعه دانسته این موضوع را به باد تمسخر گرفته است.

لینک به دیدگاه

آدم ها مختارند.

 

اگر کسی با رای و نظر خودش اسلام را برگزیند و هدفش تنها کسب آرامش معنوی خودش باشد و فکر جهاد به سرش نزند،یک تصمیم بسیار محترم است.

لینک به دیدگاه
  • 1 سال بعد...

جهاد هم جزئی از تعالیم همین کتابیست که مسلمان به آن اعتقاد دارد ، ما در مقامی نیستیم که جزئی از اعتقادی را که به ما سازگار نیست نکوهش بکنیم

 

. . . .

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...