danielo 15240 ارسال شده در 22 اردیبهشت، 2011 خبرفوری : باشگاه السد قطر به خاطر ناآرامی های تهران با استقلال بازی نمی کند! باشگاه السد قطر در نامه ای به AFCاعلام کرد درتهران با استقلال بازی نمی کنیم باشگاه فوتبال السد قطر در نامه اي به كنفدراسيون فوتبال آسيا به بهانه آنچه "ناآرامي هاي مردمي ايران" خواند، از اين كنفدراسيون خواست تا بازيش مقابل استقلال را در جايي غير از شهر تهران برگزار كند. به گزارش ایلناوب سايت باشگاه السد با اعلام اين خبر ابراز اميدواري كرده كه كنفدراسيون به اين درخواست پاسخ مثبت دهد. باشگاه قطری دلیل درخواست خود را نا امنی های اخیر در پایتخت ایران عنوان کرده که به گفته اين سايت برای بسیاری قابل مشاهده بوده است. السد اولین حریف استقلال تهران در لیگ قهرمانان آسیاست که قرار است در روز اول مارچ - 10 اسفند در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال برود. کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز واکنشی به این درخواست نشان نداده است. البته سایت ایلنا این خبر را به دلیل نامعلومی از روی خروجی خود خارج کرده است . برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام سایت السد این خبر را در بخش عربی خود منتشر کرده است برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 3
pari daryayi 22938 ارسال شده در 22 اردیبهشت، 2011 چه اتفاقی می افته بعدش؟ این دولت متنبه میشه؟ یا عده ای که می فهمیدن بیشتر می فهمن؟ یا اونایی که نمی فهمن دایره بیگانگانشون گسترده تر میشه؟ 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری