رفتن به مطلب

تلفن خورشيدي سامسونگ روانه بازار مي‌شود


ارسال های توصیه شده

تلفن هوشمند خورشيدي Blue Earth Eco كه در نمايشگاه تلفن همراه بارسلون در ماه فوريه به نمايش درآمده بود، در سوئد روانه بازار شده و به‌زودي در فرانسه، آلمان، اتريش، ايتاليا و ساير كشورهاي اروپايي و آسيايي عرضه خواهد شد.

 

طبق اعلام سامسونگ، Blue Earth نخستين تلفن خورشيدي داراي امكانات لمسي كامل است و كاربران با شارژ شدن پنل خورشيدي موجود در پشت تلفن مي‌توانند به اندازه كافي برق براي مكالمه در هر كجا و هر زمان داشته باشند.

اين تلفن هوشمند داراي يك ماشين حساب محيط زيستي است كه به كاربران مي‌گويد به هنگام استفاده از اين تلفن چه تعداد درخت را نجات داده‌اند.

تلفن سامسونگ از پلاستيك‌هاي بازيافت شده معروف به پي سي ام ساخته شده كه از باتري‌هاي آب به‌دست‌ آمده‌اند و به كاهش مصرف سوخت و انتشار كربن در روند توليد كمك مي‌كنند.

اين گوشي و شارژر همراه آن مواد مضر مانند مواد ضد آتش‌سوزي، بريليوم و فتالات ندارند؛ بسته‌بندي كه اين تلفن در آن قرار گرفته نيز سبك و كوچك بوده و از كاغذهاي بازيافت شده ساخته شده است.

تلفن مذكور داراي امكاناتي از جمله دوربين 3.2 مگاپيكسل، پخش آهنگ و ويديو، راديو اف ام، بلوتوث، اتصال نسل سوم و امكان توسعه حافظه است.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...