رفتن به مطلب

همراه اول سودآورترین شرکت کشور شد


ارسال های توصیه شده

موبنا- در آخرین رده بندی برترین شرکت های اقتصادی، همراه اول به عنوان سودآورترین شرکت کشور شناخته شد.

 

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، در همایش سالانه معرفی 100 شرکت برتر ایران که روز یکشنبه 24 بهمن ماه در سالن همایش های بین المللی صداوسیما توسط سازمان مدیریت صنعتی کشور برگزار شد، همراه اول موفق به دریافت لوح وتندیس سودآورترین شرکت کشور شد.

در این همایش که با حضور چهره های شاخص اقتصادی و صنعتی کشور برگزار شد، وزرای "ارتباطات و فناوری اطلاعات" و "صنایع و معادن" و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن سخنرانی، لوح و تندیس شرکت های برتر را اهدا کردند.

بر اساس آخرین رده بندی صورت گرفته سال 89، شرکت ارتباطات سیار ایران(همراه اول) با یک رتبه صعود نسبت به سال گذشته از نظر سودآوری در جایگاه نخست ایستاده است. پس از همراه اول که با سود 13770 میلیارد ریالی رتبه اول را به خود اختصاص داده است، شرکت های ایران خودرو(هولدینگ)، شرکت ملی صنایع مس ایران، شرکت مپنا(هولدینگ) و شرکت فولاد مبارکه اصفهان به ترتیب در رتبه های دوم تا پنجم قرار گرفته اند.

طبق رده بندی امسال سازمان معتبر مدیریت صنعتی کشور، همراه اول تنها شرکت گروه ارتباطات و مخابرات است که در بین 10 شرکت برتر از نظر فروش به چشم می خورد.

از نظر میزان درآمد(فروش) پس از همراه اول که با 35230 میلیارد ریال در جایگاه نهم قرار گرفته است، از شرکت های حوزه ict، شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران در رتبه بیستم، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در رتبه بیست و پنجم و شرکت صاایران در رتبه پنجاهم قرار دارند.

در این رده بندی، 10 شرکت پیشرو اقتصادی ایران نیز معرفی شده است. طبق این رده بندی که بر اساس معیار اصلی "تغییر رتبه فروش شرکت های فهرست صد شرکت برتر ایران(imt-100) برای یک دوره سه ساله" صورت گرفته است، شرکتها با معیارهای دیگری نظیر "وجود اطلاعات شرکت در طرح imt-100" برای حداقل سه سال اخیر"، "منفی نبودن تغییر رتبه فروش شرکت در سال اخیر" و زیان ده نبودن شرکت" ارزیابی شده اند.

همراه اول علاوه بر اینکه تنها شرکت حوزه ارتباطات و مخابرات است که در جمع 10 شرکت پیشرو اقتصادی کشور قرار گرفته است، در رده بندی گروه ارتباطات و مخابرات نیز به عنوان برترین شرکت انتخاب شده است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...