pooran.mehr 6294 ارسال شده در 12 اردیبهشت، 2011 ثبت نام کلاسهای رایگان آموزش 3d max و پلاگین Vray شروع شد 4
ایوب صلاحی نژاد 35 ارسال شده در 30 دی، 2011 با سلام . مکانی که برای ثبت نام 3D هستش رو پیدا نمی کنم .:JC_thinking:
ارسالهای توصیه شده