MechJJ 11369 ارسال شده در 5 اردیبهشت، 2011 چیزی در حد فاجعه در مرکز نگه داري کودکان معلول چیزی در حد فاجعه در مرکز نگه داري کودکان معلول ذهني فرخنده کاری جز اطلاع رسانی از دستم برنمیاد... دل بهم خوردگی و اشک ... فریاد رسی هست؟ امیدوارم باشه. در اين مرکز در حال حاضر 84 کودک زندگي مي کند . شرايط زندگي اين کودکان در عکسها گوياست . آمار مرگ و مير در اين کودکان بالا و در سالهاي اخيربي سابقه ست .هفته ي پيش يکي ديگر از اين کودکان جان سپرد . بوي بسيار زننده و متعفن ادرار به بازديد کننده ها مجال نمي ده تا بيشتراز 4-5 دقيقه در خوابگاه اين کودکان معصوم بمونند . عمر متوسط دراين کودکان 10 تا 14 سال است . شايد نياز اين بچه ها به کمکهاي غير نقدي شما خيلي زيادتر از حد تصورتون باشه. نيازي نيست براي کمک به بهبود شرايط اين بچه ها پول بديد ، اگر درخونه تون پتو ، لحاف يا بالش تميز سايز کودک داريد ، اگه فرش يا گليم يا زير انداز تميزي داريد از اهداي اون به اين بچه ها دريغ نکنيد . مطمئن باشيد که خدا لطف شما را به اين بچه ها هرگز فراموش نمي کنه . دادن لباس کودک و يا اسباب بازي به اين بچه ها دنياي اونها را متحول مي کنه .اکثر اين بچه ها يتيم و يا رها شده هستند . حالا که دنيا اونها را فراموش کرده شما اونهارا فراموش نکنيد . مطمئن باشيد اين بچه ها با احساسهاي پاک و کودکانشون محبت شما را درک مي کنند . به اونها به خاطر اين عمرهاي خيلي کوتاه و پر رنجشان رحم کنيد تا خداي بزرگ لطف شما را در جا و مکاني که تصورش را نمي کرديد بي پاسخ نگذارد.. کمکشان کنيد تا اين چند سال کوتاه زندگيشان بيشتر از اين در مشقت و رنج نباشند. اکثر اين کودکان مبتلا به اوتيسم مي باشند . در خارج، کودکان اوتيسمي مستقيما زير نظر روانشناسان قرار ميگيرند تا به آنها کمک شود تا زندگي راحت تري داشته باشند . اما در ايران ، اين کودکان که خود مستعد مرگ هستند به تخت بسته مي شوند و ساعتها به همان حال رها مي شوند . کمکهاي خودتون را مستقيما به خود مرکز ببريد . آدرس مرکز : تهران - ميدان آزادي - خ محمد علي جناح - خ شهيد صالحي - خ شهيد ناصر ولدخاني - پلاک 66 - مرکز نگهداري کودکان معلول فرخنده منبع: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 9
MechJJ 11369 مالک ارسال شده در 6 اردیبهشت، 2011 عزیزایی که این مطلبو می خونید ، خواهشا اگه میتونید کمک کنید.فقط این نباشه که بیایم اینو بخونیم و دل بسوزونیم واسه این بچه های معصوم.اگه میتونید و شرایطش رو دارید خواهشا کمک کنید.
::: شیـــما ::: 6955 ارسال شده در 6 اردیبهشت، 2011 بر پدر مادر سران این مملکت لعنت ک حق این بچه هارو خیرات میکنن 1
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری